AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Vi har vært sammen i 1,5 år. Det ble slutt med han og xn ca 1 år før vi ble sammen. Han er ferdig med henne, og hun er ferdig med han. Ideen om at hun skulle være i hodet hans etter så lang tid har aldri slått meg, men i går presterte han å kalle meg for hennes navn.. I utgangspunktet så klarer jeg å tenke fornuftig og tenker at det betyr lite/ingenting. Jeg har selv vært bekymret for å kalle han for navn på xn min, da jeg var singel i en mye kortere periode før jeg ble sammen med han. Og jeg vet at om jeg hadde gjort det så hadde det ikke betydd noe for meg, men jeg var mest redd for å såre han.. Og nå skjer det motsatte.. At han kaller meg for feil navn.. Jeg ble litt lei meg, men det betyr vel ingenting? Tanker? Anonymkode: cdfe9...1a0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Da jeg fikk min første kjæreste, så hendte det at jeg sa min brors navn, i stedet for hans. Min bestemor pleide å gå gjennom navnene til alle barnebarna før hun traff rett navn, hver gang hun skulle si noe til en av oss. Nei, det behøver ikke bety noen verdens ting. Det er hjernen som surrer. Anonymkode: 99bc1...b9b 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg klarte å kalle mannen med min brors navn etter 10 års ekteskap... Innimellom kortslutter hjernen. Slapp av, det betyr ingenting. Anonymkode: 2a89e...09e 7
PM75 Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Det har jeg også opplevd! Og jeg ble ergerlig på mannen min! Men så klarte jeg å gjøre samme feilen selv.. gjett om jeg ble ertet en stund 😂
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg kaller barnets navn for hundens navn og motsatt titt og ofte. Uten at jeg mener noe med det. Anonymkode: 5df63...513
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Veldig vanlig å si feil navn, betyr ingenting. Min mor for eksempel har kalt meg for sin søsters navn.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 Det kan skje den beste uten st det betyr noe. Pappa kaller meg for både mamma, stemor og søskenet mitt sitt navn titt og ofte. Spesielt de to siste sitt navn. Anonymkode: 13c40...77b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #8 Skrevet 10. oktober 2020 Nå har ikke dette skjedd meg verken med tidligere eller nåværende kjæreste. Men eksen til han jeg er med nå har et navn som klinger likt som mitt, med like bokstaver. Og de var sammen i 20 år. Så jeg blir ikke overrasket om det kan skje en gang eller to 😂 Min eks har kalt sin nye samboer for mitt navn. Det ble mildt sagt månelyst Jeg og han har barn sammen, og vi er veldig gode venner. Hun fikser ikke dette så nå får han ikke lov til å like bilder av meg på nett eller slikt. Anonymkode: bd71c...944
mae1234 Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 Her føler jeg jeg kan bidra litt🙈 Jeg har prestert å gjort det samme. Har kalt typen min for eksens navn ikke bare en gang, men 3 ganger. Jeg tenker ofte på eksen, men da ikke i en positiv sammenheng. Det var et svært dårlig forhold og jeg gjennomgikk dritt i 3 år. Bærer mye nag til denne idioten. Typen var også på vei til å kalle meg sin eks sitt navn under en opphetet krangel en gang. Fordi han og eksen kranglet mye hele tiden, så var det bare hjernen hans som assosierte krangelen med tiden før. Så ta ikke sorgen på forskudd. Trenger ikke være som du tror😊 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 Off... skal man klage på alt? Hjernen kan glippe av og. Kan sikkert garantere at du har sagt navnet til en venn av deg feil, skal vi bryte deg ned for det? nei. samme gjelder typen din, man kan si feil. INGEN er perfekt. Anonymkode: f62ab...f59
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #11 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg kaller samboeren for broren min sitt navn stadig vekk. Som regel i situasjoner hvor det er noe han typisk ville gjort eller sagt. Anonymkode: 955c9...040
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kaller samboeren for broren min sitt navn stadig vekk. Som regel i situasjoner hvor det er noe han typisk ville gjort eller sagt. Anonymkode: 955c9...040 Mannen min sa en gang "jada mamma" da jeg sa han måtte ta oppvasken... ble en liten vekker for han og han gjorde mye mer hjemme. Anonymkode: 8e12e...789 3
Gjest Warrior Skrevet 10. oktober 2020 #13 Skrevet 10. oktober 2020 Ikke tenk på det. Fort gjort å si feil navn. Faktisk ganske normalt. Betyr ingenting. Så bare slapp av :)
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #14 Skrevet 10. oktober 2020 Far til samboeren min sa navnet til eksen til samboer når han snakket til meg en gang, det samme gjorde broren til samboeren min 😂 jeg bare ler av det. Sånn skjer. Å vi har ganske like navn, så shit happens Anonymkode: a626c...19a
~white lady~ Skrevet 10. oktober 2020 #15 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg har også ropt på eksmannen til nåværende mann. Flaut 😆 ( er helt ferdig med eksen, skjønner ikke hva som skjedde.)
Høstfarge Skrevet 10. oktober 2020 #16 Skrevet 10. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har vært sammen i 1,5 år. Det ble slutt med han og xn ca 1 år før vi ble sammen. Han er ferdig med henne, og hun er ferdig med han. Ideen om at hun skulle være i hodet hans etter så lang tid har aldri slått meg, men i går presterte han å kalle meg for hennes navn.. I utgangspunktet så klarer jeg å tenke fornuftig og tenker at det betyr lite/ingenting. Jeg har selv vært bekymret for å kalle han for navn på xn min, da jeg var singel i en mye kortere periode før jeg ble sammen med han. Og jeg vet at om jeg hadde gjort det så hadde det ikke betydd noe for meg, men jeg var mest redd for å såre han.. Og nå skjer det motsatte.. At han kaller meg for feil navn.. Jeg ble litt lei meg, men det betyr vel ingenting? Tanker? Anonymkode: cdfe9...1a0 Dette er hjernen som prøver å lete etter problemer
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #17 Skrevet 10. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Far til samboeren min sa navnet til eksen til samboer når han snakket til meg en gang, det samme gjorde broren til samboeren min 😂 jeg bare ler av det. Sånn skjer. Å vi har ganske like navn, så shit happens Anonymkode: a626c...19a Faren til min eks begynte å snakke om meg i bryllupet til eksen min og kona hans. Den er verre... Anonymkode: 99bc1...b9b 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #18 Skrevet 10. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært sammen i 1,5 år. Det ble slutt med han og xn ca 1 år før vi ble sammen. Han er ferdig med henne, og hun er ferdig med han. Ideen om at hun skulle være i hodet hans etter så lang tid har aldri slått meg, men i går presterte han å kalle meg for hennes navn.. I utgangspunktet så klarer jeg å tenke fornuftig og tenker at det betyr lite/ingenting. Jeg har selv vært bekymret for å kalle han for navn på xn min, da jeg var singel i en mye kortere periode før jeg ble sammen med han. Og jeg vet at om jeg hadde gjort det så hadde det ikke betydd noe for meg, men jeg var mest redd for å såre han.. Og nå skjer det motsatte.. At han kaller meg for feil navn.. Jeg ble litt lei meg, men det betyr vel ingenting? Tanker? Anonymkode: cdfe9...1a0 Hehe, ikke bekymre deg TS, det er ikke så uvanlig som du tror. Når man er vant fra tidligere å si et navn hele tiden så kommer det automatisk ut av og til...har selv opplevd det, og selv gjort det. Ofte når jeg snakker med min søster så sier jeg ikke kin søsters navn men min samboers navn også siden jeg sier navnet til min samboer hele tiden, så det liksom går automatisk ut av kjeften min. Min mamma kaller med stadig for min søsters navn. Det er en vanlig glipp og du trenger ikke bekymre deg. Du kan hele lage en spøk om det "Jeg visste ikke jeg hadde skifta navn?" og så bare le det bort f.eks. Det er bare en glipp i hjernen, helt vanlig og egentlig ikke noe særlig å bry seg om. Anonymkode: ae53b...fd0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #19 Skrevet 10. oktober 2020 Det har kjæresten min gjort flere ganger. Ikke i romantisk setting, men i andre samtaler. Jeg VET at han er totalt ferdig med henne og vice versa. Men de var sammen i veldig mange år og det er jo på en måte en vane å si navnet hennes. Så jeg blir ikke lei meg. Hadde kanskje vært noe annet om det var i en romantisk/seksuell setting. Anonymkode: dabc8...5cf
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #20 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg hørte en gang for lenge siden at den nye dama til eksen hadde blitt litt satt ut da hans foreldre flere ganger sa mitt navn da de snakket om/til henne. Tror hun følte på at det var litt sårt, så selv om jeg ukentlig passerte foreldrenes bolig i mange år etterpå så tok jeg bevisst mer og mer avstand -før det hilste jeg ofte over postkassa. Jeg regner med det ordna seg, i dag har de vært sammen ti+ år og har to barn sammen. Det eneste jeg håper på er at han skjerpet seg i forhold til utroskap, men det var sikkert bare meg og ham som ikke funka, så håper hun har sluppet unna akkurat det, viten eller uviten. Vi var rimelig unge, og ikke det perfekte paret akkurat, og han vokste nok opp og ble skikkelig forelska (han var head over heels), da gjør man ikke sånt mer. Anonymkode: d2ffd...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå