Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 Dere SKAL ut i fine sommerværet i dag, så varmt og fint har vi ikke hatt det på lenge, derfor skal dere skulke jobb, det er INGEN unnskyldning å holde seg inne, også skal dere legge dere ut i sola, men ikke på odderøya, der skal vi og da blir det så masse folk :D
LilleBille Skrevet 27. juli 2005 #2 Skrevet 27. juli 2005 Kan en stakkar "skap"sørlending gå ut også .. for nå kommer solen hit ... ... jeg skal holde meg unna Odderøya..
Shoegal Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 men du... hvilket finvær da? akkurat nå ser jeg bare skyer... men der ja...nå ser jeg litt blå himmel, håper det blir mye mer blå himmel! kos deg på odderøya!
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Vent litt, odderøya, odderheia og oddernes, nå blander jeg fælt her, hvor er hvor? Ja alle får lov å sole seg mvh meg!
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #6 Skrevet 27. juli 2005 jo men da ble jeg ferdig med mensen så hadde ikke tid til å sole meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå