AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Del Skrevet 10. oktober 2020 Vi har et hus, og klesskap har vi oppe. Så når vi skal ha jakker og slikt, så må vi alltid opp å hente det, også opp igjen for å legge det i skapet. Jeg synes det er litt kjedelig. Ingen sted å legge sko, skjerf og slikt. Vi har to adskilte gang nede, den ene er litt liten og ikke særlig brukbar. Den andre er stor med ubrukt plass under trappa. Kan ikke ha så mye under trappa, må alltid passe hodet hvis jeg skal ha noe 🙈 Vi har sett litt på nettet for å søke etter inspirasjon for å liksom lukke den plassen under trappen men at den igjen skal bli brukbar. Har funnet noe som kan være perfekt, altså klesskap, som går fra størst til minst. Der kunne vi hatt jakker, sko og diverse. Legger ved bilde etterpå. Vi har fått befaring fra et firma, og det kommer på ca 30.000kr. Synes det er mye penger, men tenker at det er en god innvestering. Siden vi ikke er handy selv så må det nok bli et firma som gjør det. Tenker dere at det er et godt valg? Eller har dere andre tips? Anonymkode: fdd24...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Del Skrevet 10. oktober 2020 Jeg tenker på noe ala dette, men ikke helt likt. Skal hele veien altså, uten noe tomt rom. TS Anonymkode: fdd24...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 10. oktober 2020 #3 Del Skrevet 10. oktober 2020 Jeg tenker det er en veldig god investering, kan ikke tenke meg å leve med en entre uten et sted man kan henge fra seg. Sånne ting hvor man får mer funksjonell bolig og et litt enklere liv hver eneste dag er bare hyggelig å investere i synes jeg. Oppbevaring er jo også viktig for kjøpere når dere skal selge huset igjen, og skreddersydde løsninger er ekstra kult. 30 000 er en del, men er dere ikke snekkere selv så må dere jo ut med litt for og få profesjonell hjelp. Go for it hvis dere har råd sier nå jeg 😃 Akkurat det på bildet syntes jeg var ganske stygt da, men en variant av samme prinsipp bare litt finere eller mer moderne gir jeg tommel opp til 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smok Skrevet 10. oktober 2020 #4 Del Skrevet 10. oktober 2020 Ryddig og fint , synes ikke 30.000 er mye dersom firma tilpasser med materiale / løsning og rydder vekk alt avfallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. oktober 2020 #5 Del Skrevet 10. oktober 2020 Ikke sikkert det blir billigere for sånt må nok plassbygges uansett, men. https://gjoerdetselv.com/innredning/oppbevaring/smart-skap-under-trappen https://www.stryntrappa.no/plass-til-mer/garderobe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Del Skrevet 10. oktober 2020 4 minutter siden, Cuntzilla skrev: Jeg tenker det er en veldig god investering, kan ikke tenke meg å leve med en entre uten et sted man kan henge fra seg. Sånne ting hvor man får mer funksjonell bolig og et litt enklere liv hver eneste dag er bare hyggelig å investere i synes jeg. Oppbevaring er jo også viktig for kjøpere når dere skal selge huset igjen, og skreddersydde løsninger er ekstra kult. 30 000 er en del, men er dere ikke snekkere selv så må dere jo ut med litt for og få profesjonell hjelp. Go for it hvis dere har råd sier nå jeg 😃 Akkurat det på bildet syntes jeg var ganske stygt da, men en variant av samme prinsipp bare litt finere eller mer moderne gir jeg tommel opp til 👍 Enig at bildet over ikke var noe fint 🙈 Fant et litt bedre bilde, på det vi vil ha. Altså at all plass under trappa blir brukt, altså ikke noe tom rom, om du skjønner meg. Hvit med profilerte dører og noen skuffer helt nederst. Anonymkode: fdd24...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå