AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Min mann ber meg forte meg å ta meg en dusj, forte meg å lage middag osv.. Mannen min hyler også navnet mitt hvis han ikke klarer å roe ned babyen etter 15 sek.. Han tar aldri initiativ til å passe baby, jeg må spørre om han kan «ta han litt». Jeg har også aldri alenetid, mens mannen min kan sitte to-fem timer å game hver dag etter jobb og i helger. Babyen sover også dårlig på natt, så er jeg heldig så for jeg maks 1.5-2 timer sammenhengene søvn og tilsammen fire-fem timer søvn i løpet av en natt, hver natt.. Baby er seks uker.. Jeg begynner å bli skikkelig frustrert og mener mannen MÅ bidra mer... Anonymkode: a7793...42f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Du har to barn. Kvitt deg med det voksne. Anonymkode: e514c...215 2
lillehavfruen Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg opplevde også at det var litt slik i starten. Det bedret seg etter Pappa-permen, og han kom til meg å sa at han ikke hadde forstått hvor mye "jobb" det må ha vært for meg mens babyen var liten. Be han ta ut to uker pappa-perm nå? Her må dere ta en skikkelig alvorsprat, eller du må begynne å ta deg friheten til å dra en time på shopping eller andre ting du har lyst til. Det høres ut som babyen er litt ukjent for han ennå, han er usikker på hva han skal gjøre, samtidig som han også opplever tap av egentid, og tar dette igjen på gaming. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Min tar baby 50/50 med meg etter jobb og helger. Baby er 6,5 mnd. Men han er «tivolipappa» og det er jeg som må si at baby skal ha grøt/pusse tenner/er trøtt/skal legges. Far bader hver kveld, leker og koser. Han har ikke forståelse for rutiner og når baby er lagt for kvelden tar far baby opp hvis baby ikke vil sove. Sukk.. Han sier at det er jeg som er i permisjon som kjenner baby best. Jadda.. GLEDER meg til jobb igjen for da blir han tvunget til å ta ansvar og initiativ! Anonymkode: 3aa40...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå