Gå til innhold

Han vil at vi skal flytte til Thailand.

Anbefalte innlegg

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan de ikke søke familiegjenforening?

Anonymkode: fa2e5...f2c

Har noen av dem thailansk statsborgerskap? 

Anonymkode: 4358f...c57

Skrevet
13 hours ago, nomore82 said:

Og her er et typisk eksempel på hvorfor mange trådstartere blir mistenkt for å trolle og bare lage tråder for å provosere.

For det første så ville de fleste slike diskusjoner i de mange norske hjem her vært avsluttet på bakgrunn av idioti. De fleste oppegående mennesker forstår at dette er en helt hårreisende idiotisk ide, og at det ikke fungerer i lengden. De fleste som klarer å kommunisere seg i mellom ville her ha stoppet diskusjonen og ikke trengt å lage en tråd på KG for råd. Drømmen er fin, og det er lov å drømme, men med såpass lite realisme hadde jeg ikke brukt mye seriøs tid på planene hans.

Kom tilbake med en realistisk plan hadde vært mitt svar.

For det andre så virker dette som en typisk "bait and switch" måte å bygge opp en tråd på. Først gir man nok info til å gjøre nok folk interessert i å gi råd og skape en diskusjon, og så plutselig kommer man med en liten avsløring som ville vært naturlig å ha med i HI, og som vil provosere enda flere brukere. Poff så har tråden vokst med masse kritikk og gode råd for hva en må og ikke må gjøre.

Kunne ikke vært mer enig.

Anonymkode: 4221c...62b

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ingen gode grunner til at en godt voksen norsk mann med familie skal bo i Thailand.

Anonymkode: 9fed8...8ec

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen gode grunner til at en godt voksen norsk mann med familie skal bo i Thailand.

Anonymkode: 9fed8...8ec

Økt levestandard er da verdens beste grunn.

Anonymkode: 8d4fe...ffb

Gjest Blondie65
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil at jeg skal selge og at vi skal leie eller bo på hotell i Thailand.

Ts

Anonymkode: 93080...cb9

Så han tror det? Da får du jo bare si at det ikke er aktuelt i det hele tatt. Skal han flytte til Thailand får han spare opp penger selv til formålet. Dette er jo opplysning som endrer alt TS, og det burde stått i hovedinnlegget. Det endrer f.eks. mitt syn på hvem som har rett og hvem som har feil i denne diskusjonen - mannen din er jo en snylter. Bli kvitt han!

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan de ikke søke familiegjenforening?

Anonymkode: fa2e5...f2c

Hvis mannen er thai ja, men forstod det slik at begge er norske. 

Anonymkode: 2f42d...4da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...