Gå til innhold

Når tok dere i bruk sittedelen av barnevogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Lurer på når dere tok i bruk sittedelen av vogna? Vår på snart 7 mnd ligger i bagdelen enda fordi han ikke sitter ennå.

Fikk beskjed av venninne at det var seint...

Anonymkode: 65276...d2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 mnd. Det ble for trangt med vinterposen og baby, så vi gikk over til sittedelen. 

Anonymkode: c2efb...b17

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 mnd. Det ble for trangt med vinterposen og baby, så vi gikk over til sittedelen. 

Vi vurderer det nå, litt i det trangeste laget, men han sitter ikke skikkelig enda? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi vurderer det nå, litt i det trangeste laget, men han sitter ikke skikkelig enda? 

Sålenge du har en ergonomisk sittedel, så går det bra.

• Liker 1
Skrevet

Ca 5 måneder, men hun var veldig tidlig ute med alt, gikk fritt når hun var 8 måneder feks. Hvis din ikke sitter selv og fremdeles har plass i bag så er det best å vente! 

Anonymkode: 7559d...6e9

Skrevet

Vi har Britax smile 2 og bagen er bitteliten, og i kombinasjon med stor baby ser jeg at vi må bytte om ikke så alt for lenge. Baby er 3 mnd. Med storebror bytta vi da han var 4 mnd. Men sportsdelen har full liggestilling, så ser ikke noe problem med det. 

Anonymkode: eb96d...a1a

Skrevet

Om sittedelen har flat liggestilling kan du jo bare bytte? Det er jo ikke sånn at du MÅ ha den i sittende stilling selvom det heter «sittedel» 😅

Anonymkode: 22e1f...fed

• Liker 3
Skrevet

6 mnd. Han var egentlig ferdig med å ligge og ville opp og se da han var 5, men det var leveringstid, så vi måtte dandere med puter i mellomtiden. Kjøpte ergonomisk, han er 6,5 nå og vi har den i liggende og halvsittende. 

Anonymkode: f1baa...7f5

Skrevet

7 mnd. Hun satt ikke selv før 8mnd, men vi hadde sittedelen i liggende stilling en stund. Mest fordi jeg synes det var greit å kunne ha på henne seler på den tiden, hun rullet jo, og klarte å få beina over kanten mens hun prøvde å  rulle over til siden, og prøvde å dra seg opp i liggedelen... 

Tenker at så lenge sittedelen kan legges ned, så er det fint å begynne med denne nå. Kan også ha baby i sittende stilling om du legger litt pledd nedi og støtter opp på sidene :)

Skrevet

OK, da går vi over til sittende stilling i dag😅 Den tror jeg har full liggestilling :) 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min satt ikke selv  før han var 10 måneder, vi kunne jo ikke ha han i bagdel helt til det. 

Anonymkode: 18813...4ee

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK, da går vi over til sittende stilling i dag😅 Den tror jeg har full liggestilling :) 

Og baby blir "såå stor" med en gang man bytter over til sittedel 😬🥰

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, lillehavfruen skrev:

Og baby blir "såå stor" med en gang man bytter over til sittedel 😬🥰

Ja... 😢 Nesten litt vemodig😅 De vokser altfor fort. Vil gjerne ha lille babyen min en stund til ...

• Liker 2
Skrevet

Vi har akkurat byttet, mini er litt mer enn 5 mnd. Bagdelen ble altfor liten og hvertfall med Vognpose oppi i tillegg. Han sitter ikke selv enda, men vi har ryggen nede. 

Anonymkode: 62ae1...079

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...