AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg er en kvinne i midten av 20-årene, og har mannlig samboer. Jeg er virkelig glad i samboeren min, og har ingen planer om å gjøre noe som kan tukle til forholdet vårt. Men jeg har alltid vært veldig "fascinert" (i mangel på et bedre ord) av kvinnekroppen. Jeg ser aldri på en mann og tenker "han var fin!“. Derimot gjør jeg ofte dette med damer. Jeg synes rett og slett damer er mer attraktive enn menn. Jeg har hatt et seksuelt forhold til en annen kvinne en gang, men det var ikke noe seriøst, og det var av kort varighet. Jec har kun hatt seriøse forhold med menn, men fantaserer allikevel om damer. Er det flere av dere som har deg slik som meg? Anonymkode: 351ad...cc9
Bamseklemmer Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Du høres kliss lik ut som min ex... hun skiftet legning, i åpent forhold, ble forelsket... Jeg er singel men likevel ikke bitter, jeg respekterte hennes valg fordi jeg ikke eide henne. Heldigvis har jeg god forståelse også, så det er nok derfor hun fremdeles elsker meg... Så hærlig å se henne så happy og forelsket i venninna si❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå