Gå til innhold

Intimpiercinger - erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig begynt å date en fyr som har piercing i strengen på pikken - synes det er sinnsykt hot noe jeg ikke helt hadde trodd, haha. Noen andre som har erfaringer med typer med intimpiercinger? Det gjør iaf en merkbar forskjell under sex, det er den ingen tvil om 😅 

Anonymkode: 0f0c3...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I strengen på pikken, hæh?

Anonymkode: b16fe...992

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I strengen på pikken, hæh?

Anonymkode: b16fe...992

Også kalt Frenum piercing hvis du vil google det 😅

Skrevet

Der var egentlig sjukt kult. Måtte Google selv .. Men nå ble jeg jo sittende litt for lenge å se på forskjellige peniser. Fascinerende greier! 

Anonymkode: f0b7a...fcc

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der var egentlig sjukt kult. Måtte Google selv .. Men nå ble jeg jo sittende litt for lenge å se på forskjellige peniser. Fascinerende greier! 

Anonymkode: f0b7a...fcc

Haha 😂 Så ganske mange selv når jeg skulle google meg fram til hva navnet på den type piercing heter. Men synes det ser sykt hot ut og er ganske pirrende under akten. 

Skrevet

Prince Albert 8mm. Passer størrelsen på min penis. Hatt den i 22 år. 

Kan og bruke 10mm, men smykket blir da 50% tyngre, noe som ikke nødvendigvis er bra for vevet rundt. 

Min formel er 1mm per 1inch. Så jeg kunne gått for en på 9mm, men vet ikke om de finnes.

At de virker.... jepp.

Anonymkode: a991a...838

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsrommets retningslinjer og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nylig begynt å date en fyr som har piercing i strengen på pikken - synes det er sinnsykt hot noe jeg ikke helt hadde trodd, haha. Noen andre som har erfaringer med typer med intimpiercinger? Det gjør iaf en merkbar forskjell under sex, det er den ingen tvil om 😅 

Merkbar forskjell under sex er fullstendig tull og ingen ting å tro på. Har hatt det i årevis selv og vet hva jeg snakker om.

Anonymkode: b3932...cf0

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkbar forskjell under sex er fullstendig tull og ingen ting å tro på. Har hatt det i årevis selv og vet hva jeg snakker om.

Anonymkode: b3932...cf0

Jeg opplevde iaf at jeg kjente intimpiercingen under sex, og kjente forskjell på om den var i eller ei. Folk kan jo ha forskjellige erfaringer :)

Gjest vanSteike
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som har erfaringer med typer med intimpiercinger? Det gjør iaf en merkbar forskjell under sex, det er den ingen tvil om 😅 

Har slikket en dame med stav gjennom klitoris. Det fungerte faktisk ikke så bra, den var liksom litt i veien.

Selve samleiet gikk forsåvidt greit, men jeg tror nok at jeg foretrekker uten piercieng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...