AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg og samboer sier mye dumt til hverandre og jeg ønsker å si noe dummere enn samboer klarer og trenger inspirasjon. Hittil har jeg benyttet meg av en rekke idiotiske utsagn som: - Å hevde at jeg har sett programmet som går på tven før selv om det er premiere eller direktesendt. - Å hevde at middagen vi spiste i dag er den samme som i går selv om vi spiste noe helt annet. - Spurt partner om hvorfor hun har vært på jobb på en fridag uten at hun har vært der. - Minne henne på noe hun har gjort seg ferdig med for lenge siden som om hun ikke har gjort det før flere ganger. - Påstå at man får vitaminer av å trene. - Anbefale tran mot muskelsmerter. - Vekke henne med å spørre om hun sover. Dumminasjon er vanskelig når man ikke er dum fra naturens side så jeg håper det er flere her som har noe dumt å dele her. Anonymkode: aa6ca...c30
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Du kan jo ta noen klassikere.. F.eks. spørre henne "Hvem farge er din favoritt?", "Kan jeg stille deg et spørsmål?" osv Du kan si at du liker Donald Trump Anonymkode: d8e31...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 «Hvorfor er du ikke naturlig pen, som Kylie Jenner?» Anonymkode: 143a2...37a 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 "Du, kjære, jeg prøver å dumminere deg, men det er så vanskelig siden jeg er så smart, hehe.... TOG DU AN!?" Anonymkode: 014ce...079
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 Et par av utsagnene i ts minner om gaslightning, som faktisk er en teknikk som kan regnes som psykisk mishandling. De som blir utsatt for dette begynner etterhvert å tvile på seg selv. Hadde en partner engang som hardnakket påsto at han hadde sagt ting til meg uten at det var tilfelle. Bare et eksempel. Du skal være litt obs, bare. Anonymkode: ee1e2...525 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et par av utsagnene i ts minner om gaslightning, som faktisk er en teknikk som kan regnes som psykisk mishandling. De som blir utsatt for dette begynner etterhvert å tvile på seg selv. Hadde en partner engang som hardnakket påsto at han hadde sagt ting til meg uten at det var tilfelle. Bare et eksempel. Du skal være litt obs, bare. Anonymkode: ee1e2...525 Om det er psykisk mishandling er jo ikke viktig. Det er jo bare på gøy uansett så. Anonymkode: aa6ca...c30
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og samboer sier mye dumt til hverandre og jeg ønsker å si noe dummere enn samboer klarer og trenger inspirasjon. Hittil har jeg benyttet meg av en rekke idiotiske utsagn som: - Å hevde at jeg har sett programmet som går på tven før selv om det er premiere eller direktesendt. - Å hevde at middagen vi spiste i dag er den samme som i går selv om vi spiste noe helt annet. - Spurt partner om hvorfor hun har vært på jobb på en fridag uten at hun har vært der. - Minne henne på noe hun har gjort seg ferdig med for lenge siden som om hun ikke har gjort det før flere ganger. - Påstå at man får vitaminer av å trene. - Anbefale tran mot muskelsmerter. - Vekke henne med å spørre om hun sover. Dumminasjon er vanskelig når man ikke er dum fra naturens side så jeg håper det er flere her som har noe dumt å dele her. Anonymkode: aa6ca...c30 Hvorfor er dette gøy? Anonymkode: a567e...72b 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Om det er psykisk mishandling er jo ikke viktig. Det er jo bare på gøy uansett så. Anonymkode: aa6ca...c30 Er det gøy med psykisk mishandling? Anonymkode: 66770...f8c 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 Dette var kun psykisk mishandling ja. Det er en person som har det gøy på bekostning av noen andre. Dersom det ikke er en belastning, så er det ikke gøy heller. Anonymkode: 4fd84...b12 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 Skadefryd. Det er sånn Satan holder på. Anonymkode: 4fd84...b12
Raven.Writingdesk Skrevet 10. oktober 2020 #11 Skrevet 10. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var kun psykisk mishandling ja. Det er en person som har det gøy på bekostning av noen andre. Dersom det ikke er en belastning, så er det ikke gøy heller. Anonymkode: 4fd84...b12 WTF..?! 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det gøy med psykisk mishandling? Anonymkode: 66770...f8c 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skadefryd. Det er sånn Satan holder på. Anonymkode: 4fd84...b1
Rosatoast Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 Dere må jo ha det kjedeligste forholdet jeg noen gang har hørt om. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #13 Skrevet 10. oktober 2020 Påstå at de vever tepper av navlelo i India.🤣 Anonymkode: 21d31...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå