Gå til innhold

Kåt på en gift mannlig kollega🤐

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mannlig kollega som er gift og en del år eldre enn meg. Har ikke følelser for han, er bare veldig seksuelt tiltrukket av han. Jeg har lyst til å innledet et seksuelt forhold med han. Noe som kommer aldri til å skje. Tror ikke det er gjensidig. En del av meg vil bare kaste meg over han, men tør selvfølgelig ikke det. Alt jeg tenker på er å ha sex med han. 

Hva kan jeg gjøre? Hvordan kan jeg hinte det til han uten at det blir metoo greier 😶

Anonymkode: 4db9b...32e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er gift... la vær

Anonymkode: ab5f2...6df

• Liker 20
Skrevet

En gift mann som du tror ikke er seksuelt interessert i deg glemmer du snarest mulig.

Anonymkode: cc458...f50

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er gift... la vær

Anonymkode: ab5f2...6df

Skal prøve.

• Liker 1
Skrevet

Du har fri vilje, bruk den til noe fornuftig. Du klarer, som de fleste andre, å se hvor galt det er å legge seg etter noen som er gift. Har du lyst til å være en homewrecker? 

Anonymkode: 9f216...d19

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En gift mann som du tror ikke er seksuelt interessert i deg glemmer du snarest mulig.

Anonymkode: cc458...f50

Jeg vet ikke om han er det eller ikke. Vil finne ut, men vet ikke hvordan.

Skrevet

Du kommer til å møte på sånne situasjoner, helt normalt, men du må da ha noe impuls kontroll? Dette går over om du prøver å flytte fokus fra han dør følelsene. 

Anonymkode: 15593...6d3

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om han er det eller ikke. Vil finne ut, men vet ikke hvordan.

Bare gi deg... 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har fri vilje, bruk den til noe fornuftig. Du klarer, som de fleste andre, å se hvor galt det er å legge seg etter noen som er gift. Har du lyst til å være en homewrecker? 

Absolutt ikke. Men det hadde vært deilig å fått pult han da😊

• Liker 1
Skrevet

Du kommer til å møte på sånne situasjoner, helt normalt, men du må da ha noe impuls kontroll? Dette går over om du prøver å flytte fokus fra han dør følelsene. 

Anonymkode: 15593...6d3

Tro meg jeg har prøvd, og skal prøve hardere😊

Skrevet

Send en direkte melding til han, la den modne litt før du sier etterpå at du sendte feil. Har gjort det flere ganger, funker hver gang både for å lufte interesse og å skape den.

Anonymkode: 69a0c...3c2

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send en direkte melding til han, la den modne litt før du sier etterpå at du sendte feil. Har gjort det flere ganger, funker hver gang både for å lufte interesse og å skape den.

Anonymkode: 69a0c...3c2

Åssen melding? Jeg snakker jo med han på Messenger noen ganger. Da bare at jeg ikke klarer å si rett ut til en 40 åring « jeg vil ligge med deg» liksom🙂  Pluss jeg er redd for ag han skal avvise meg På grunn av Aldrene min

Skrevet

Drittkjerring.

Anonymkode: 6fed3...2f9

• Liker 7
Skrevet

Drittkjerring.

Anonymkode: 6fed3...2f9

😈

Skrevet

Knull dem du vil når du vil. Dette burde være en åpen prosess. Ektekonen MÅ vite om forholdet.

Anonymkode: 17f1c...fc1

Skrevet

Tror du ikke sannsynligheten for at han tenner på menn er ganske liten, TS?

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en mannlig kollega som er gift og en del år eldre enn meg. Har ikke følelser for han, er bare veldig seksuelt tiltrukket av han. Jeg har lyst til å innledet et seksuelt forhold med han. Noe som kommer aldri til å skje. Tror ikke det er gjensidig. En del av meg vil bare kaste meg over han, men tør selvfølgelig ikke det. Alt jeg tenker på er å ha sex med han. 

Hva kan jeg gjøre? Hvordan kan jeg hinte det til han uten at det blir metoo greier 😶

Du driter i det! Mannen er gift!! 

Anonymkode: 64d66...6ac

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror du at du har sjangs på han da? 

Finn deg en å sikle på som er ledig på markedet. Kan ikke fordra folk som legger seg etter gifte menn! 

• Liker 4
Skrevet

Kos deg 🙂 Han blir garantert smigret 

Anonymkode: 70696...f41

• Liker 1
Skrevet

Æsj ass.

Er så mange kvinner som tenner på menn som er opptatte, det er så sinnssykt ekkelt. Dere er alle ekle. Forloveden min syntes også slike kvinner er hinsides ekle som tenner på sånt, så hvis du tror at du får deg noe - tar du feil.

Hadde han vært interessert i ett forhold foruten konen, ville du visst det ;) 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...