Gå til innhold

Hund som gneldrer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt bikkja på kennel en uke og har fått en hund tilbake som bare gneldrer.....Så irriterende.

Hva gjør man?

Jeg har snakket til han, men det er jo som barn: negativ oppmerksomhet er bedre enn ingen.

Så jeg har også prøvd og overse han, men vi bor i boligområde og kan jo ikke la han stå og gneldre sånn.

Gi meg alle tips dere har!! Og det haster.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Exita_*
Skrevet

Hei der! Har selv en hund på 7 mnd. Han er oxo fæl å syte når han står i bånd. Har prøvd ALT,kjefting, overse han, sprute litt vann når han ikke ser det,men ingenting hjalp. Har fått låne et halsbånd som spruter ut lukt når han bjeffer,ganske effektivt spør du meg. Eneste ulempen er at de er ganske dyr i innkjøp da. Kos deg med hunden din. Klem Exita. :)

Skrevet

Hei...

Takk for svar! Han står ikke i bånd, han står i en hundgård på en ca 30-40 kvm. Men han har gitt sseg med bjeffinga...Helt av seg selv. Aner ikke hva som har skjedd.

Men sånn til en annen gang etter kennelbesøk, hvor får man kjøpt slikt bånd? Eller kanskje jeg skulle gi det til naboens gneldre hund.... :ler:

Skrevet

Man får kjøpt de på dyrebutikkene. Jeg fikk først låne et som spruta sitronlukt,hunden min bjeffa like mye, fant ut at han likte lukta :ler: , men så fikk jeg låne et med sennepslukt(sto det på, men jeg synes ikke det lukter det da) og det fungerte kjempebra. Så nå koser hunden seg ute istedet for å gjø for at vi skal holde ham med selskap hele tiden. Synes egentlig det virker som han gjør pga. at han er selskapsyk. Han synes vel det blir kjedelig alene ute, når han heller kan være inne å følge med på hva vi gjør :) .

Skrevet

Hvilken som helst dyrebutikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...