AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Del Skrevet 9. oktober 2020 Er det innafor å prute? Anonymkode: 80d7b...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMF Skrevet 9. oktober 2020 #2 Del Skrevet 9. oktober 2020 Du kan spørre om rabatt hvis du handler inn endel. Men kjøper du et bilde til 1995,- så tipper jeg de ser rart på deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dillan Skrevet 9. oktober 2020 #3 Del Skrevet 9. oktober 2020 Ja, men gjør det på en pen måte. Bruker å spørre om de har mulighet til å gi meg en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Del Skrevet 9. oktober 2020 Nei, med mindre du handler for mange titusener, så kan man spørre pent "er det mulig å få en god pris på det?" Anonymkode: e39ea...7f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Del Skrevet 9. oktober 2020 Ja dresom du vil kjøpe produkter som har fått en liten skade under frakt De kan man få billigere og da kan man prute, eller på utstillings møbler som går ut av sortiment. Ellers så nei, ikke prut. Anonymkode: f7f40...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Del Skrevet 9. oktober 2020 Altså, jeg kjenner en som pruter i klesbutikk og, så vil tro det er mulig. Hun er utrolig sjarmerende da, har merket at hun pruter om hun får en god tone med selger, da er det sånn "får ikke en god pris på dette da?". Får ofte litt rabatt. Anonymkode: ba347...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Del Skrevet 9. oktober 2020 Faren min (med en mill i inntekt) prøvde å prute på matvarer da jeg var liten i en periode, sykt flaut Anonymkode: ed35b...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Del Skrevet 9. oktober 2020 Handler man for større beløp, typ 100,000 får du som regel 10-20% rabatt. Anonymkode: 57885...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Del Skrevet 10. oktober 2020 En kan alltid spør, på en pen måte. Anonymkode: 7b5f2...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #10 Del Skrevet 11. oktober 2020 Hvitevarer og møbler går det oftest an å prute på, forutsatt at det er snakk om varer som koster noen tusen. Diverse elektronikk kan det også gå an å prøve å få ned i pris. Jeg følte meg litt flau de første gangene jeg forsøkte, for dette er ikke noe jeg har med meg hjemmefra - foreldrene mine har aldri prutet. Men forbausende ofte går det helt fint. Anonymkode: 3e7a0...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå