Gå til innhold

Kan man prute på møbelforretninger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan spørre om rabatt hvis du handler inn endel. Men kjøper du et bilde til 1995,- så tipper jeg de ser rart på deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, med mindre du handler for mange titusener, så kan man spørre pent "er det mulig å få en god pris på det?"

Anonymkode: e39ea...7f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dresom du vil kjøpe produkter som har fått en liten skade under frakt :) De kan man få billigere og da kan man prute, eller på utstillings møbler som går ut av sortiment. Ellers så nei, ikke prut.

Anonymkode: f7f40...e56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg kjenner en som pruter i klesbutikk og, så vil tro det er mulig. Hun er utrolig sjarmerende da, har merket at hun pruter om hun får en god tone med selger, da er det sånn "får ikke en god pris på dette da?". Får ofte litt rabatt. 

Anonymkode: ba347...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faren min (med en mill i inntekt) prøvde å prute på matvarer da jeg var liten i en periode, sykt flaut :( 

Anonymkode: ed35b...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler man for større beløp, typ 100,000 får du som regel 10-20% rabatt.

Anonymkode: 57885...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitevarer og møbler går det oftest an å prute på, forutsatt at det er snakk om varer som koster noen tusen. Diverse elektronikk kan det også gå an å prøve å få ned i pris.

Jeg følte meg litt flau de første gangene jeg forsøkte, for dette er ikke noe jeg har med meg hjemmefra - foreldrene mine har aldri prutet. Men forbausende ofte går det helt fint.

Anonymkode: 3e7a0...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...