AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Del Skrevet 9. oktober 2020 Noen som har forsøkt dette hjemme og har god erfaring med det? Hva bruker dere, og hvordan?🙈 Så redd for å ende opp med knallrød overleppe etter å fjerne mer hud enn hår, som skjedde da jeg og ei venninne for mange år siden forsøkte å vokse leggene våre😅 Anonymkode: 92350...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Del Skrevet 9. oktober 2020 Bruker veet wax strips for ansikt. Funker fint. Blir knallrød i en halvtimes tid etterpå, så gjør det på kvelden Anonymkode: 23972...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Del Skrevet 10. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker veet wax strips for ansikt. Funker fint. Blir knallrød i en halvtimes tid etterpå, så gjør det på kvelden Anonymkode: 23972...d90 Er de enkle å bruke? Får prøve en kveld jeg ikke har noe planer på noen dager 😂 syns du det varer lenge?☺️ Anonymkode: 92350...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Del Skrevet 10. oktober 2020 Brukte også veet wax strips for første gang for 2 uker siden. Fikk masse kviser på overleppa, ble rød og flasset i ca 1 uke etterpå😑 Var første gang jeg prøvde, usikker på om jeg skal gjøre det igjen😄 Anonymkode: 90aea...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Del Skrevet 10. oktober 2020 Her er profesjonelle råd ang bartevoks, lykke til :🧔 https://www.barbershop.no/blogs/blogg/ofte-stilte-sporsmal-bartevoks Anonymkode: 9d122...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Del Skrevet 10. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er profesjonelle råd ang bartevoks, lykke til :🧔 https://www.barbershop.no/blogs/blogg/ofte-stilte-sporsmal-bartevoks Anonymkode: 9d122...0a6 😂 er ikke sååå ille altså Anonymkode: 92350...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Del Skrevet 10. oktober 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de enkle å bruke? Får prøve en kveld jeg ikke har noe planer på noen dager 😂 syns du det varer lenge?☺️ Anonymkode: 92350...5be Ja jeg synes det er veldig enkelt. Jeg klipper stripsene i to så de blir kortere og litt lettere å håndtere. Strammer området rundt og river av. Synes ikke det gjør vondt. Det varer ikke spesielt lenge, for hår er alltid i forskjellige vekstfaser. Så selv om akkurat de hårene du drar ut med voksen bruker typ tre-fire uker på å vokse ut, så har man en masse andre hår som «hvilte» da du vokste deg, og som kommer ut i mellomtiden. Men hvis man er konsekvent med voksingen, og ikke fjerner hår imellom voksingen så vil det med tiden bli bedre. Sånn er det med voksing på alle deler av kroppen. Anonymkode: 23972...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå