AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Hva er din favorittmascara?? Sliter med at mange smitter over på huden, så ser nesten ut som jeg har mørke ringer under øynene. Liker ikke vannfast mascara, så helst ikke det. Har «medium» naturlige vipper mtp lengde og fylde, litt usikker på hvilken type kost jeg liker best, men har dårlig erfaring med de som er veldig tykke og store! Anonymkode: 6c8cd...06e
AnonymBrukern Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Maybelline Rocket volume express har jeg brukt fast i flere år
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Max Factor False lash effekt. Smuldrer ikke og legger ikke igjen skygge under øynene. Lett å bygge med og gir både lengde og volum, sikkert kjøpt 30 stykker i årenes løp.
Heisenberg Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Denne og bare denne. Den drysser ikke, smitter ikke og er så enkel å fjerne. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 Urban Decay "Perversion" og Rituals "3-in-1" syns jeg er helt topp😊 Anonymkode: 21ae1...c3b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Smitte gjør det som regel fordi man ikke har rengjort nok, det vil si er fet i øyesonen. Bruk en mild rensegel også i øye-sonen om morgenen. Pudre gjerne vippene litt før du tar på mascara. Jeg er fast tilhenger av Diorshow. Men enhver jeg har anbefalt denne til som har prøvd er misfornøyd. Selv har jeg prøvd flere av de som er nevnt over, og har vært veldig misfornøyd med disse da børstehårene er så korte. Så akkurat hva som er en bra mascara er veldig individuelt. Anonymkode: 13f36...eab
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 Takk for tips, er flere her jeg ikke har prøvd, så nå får jeg prøve meg frem!:-) Rengjør jo godt på kvelden, men morgen vasker jeg bare fjeset med vann. Holder ikke det altså? 😅 Får prøve rens da også da, og se om det hjelper mot at den smitter av ☺️ -ts Anonymkode: 6c8cd...06e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #8 Skrevet 10. oktober 2020 hvis man klør i øynene, kan det være at man ikke har renset godt nok🧐i perioder klør jeg veldig(uavhengig av type mascara). og i perioder går det helt fint Anonymkode: 2f343...7f2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smitte gjør det som regel fordi man ikke har rengjort nok, det vil si er fet i øyesonen. Bruk en mild rensegel også i øye-sonen om morgenen. Pudre gjerne vippene litt før du tar på mascara. Jeg er fast tilhenger av Diorshow. Men enhver jeg har anbefalt denne til som har prøvd er misfornøyd. Selv har jeg prøvd flere av de som er nevnt over, og har vært veldig misfornøyd med disse da børstehårene er så korte. Så akkurat hva som er en bra mascara er veldig individuelt. Anonymkode: 13f36...eab Har brukt dior sin i alle år, men den har begynt å svi på øynene de siste gangene jeg har kjøpt den. Så den er nå parkert hos meg. Ikke er børsten noe spesielt bra heller. Jeg anbefaler Shiseido sin isteden 😀 Den kan man velge den børsten man ønsker. Anonymkode: 937cf...74f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg slår et slag for denne, klør av det meste, men denne kan jeg ha på i mange timer https://www.makeupmekka.no/produkt/lash-spa-mascara-with-castor-oil Har du tolmodighet kjører de happy hour innimellom og da får du den til 30 kr. Anonymkode: 8f4f0...6a9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 Favoritt er Volume million- Loreal. Anonymkode: 66032...616
Hoppfallera Skrevet 10. oktober 2020 #13 Skrevet 10. oktober 2020 Denne! Nydelig på, drysser ikke, vaskes av med varmt vann https://www.blush.no/product/787040/sminke/oeyne/clinique-high-impact-mascara?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwt4X8BRCPARIsABmcnOr0YYy0eXxX6ubeecQ_CUEwF1PGvqqzZSZ0aSlKsGWjAj1vy6bZxJMaAl0jEALw_wcB
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #14 Skrevet 11. oktober 2020 20 timer siden, Hoppfallera skrev: Denne! Nydelig på, drysser ikke, vaskes av med varmt vann https://www.blush.no/product/787040/sminke/oeyne/clinique-high-impact-mascara?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwt4X8BRCPARIsABmcnOr0YYy0eXxX6ubeecQ_CUEwF1PGvqqzZSZ0aSlKsGWjAj1vy6bZxJMaAl0jEALw_wcB Den smitter veldig fort under øynene på meg, tar max 2 timer.. Så litt forskjellig tror jeg, men den er veldig fin på ja! Men syntes den er håpløs å få av, kan hvertfall ikke kun bruke varmt vann! Anonymkode: db3e9...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå