Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 Er det noen som kan anbefale en god hudpleier i Oslo? (Gjerne i området sentrum, Oppsal eller Smestad... sånn ca...) Legg gjerne med webadresser hvis de har det... På forhånd takk
Grace Skrevet 27. juli 2005 #2 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Hei sveis... Lene hos Studio III på Oppsal er super... De har ingen hjemmeside, men telefonnummeret er Adresse er oppsalstubben 3, ved RIMI:-) Her er det ikke så dyrt heller, sparer mange penger på å gå til en utenfor sentrum.. Jeg var hvertfall VELDIG fornøyd etter å ha vært hos henne, hun er også frisør så hun har peiling på det meste... Lykke til, fortell gjerne hvordan det gikk.. Telefonnummer kan ikke legges i innlegg. Marianne moderator Endret 29. juli 2005 av Marianne
Smarties Skrevet 28. juli 2005 #3 Skrevet 28. juli 2005 Det var meg som startet tråden.. Vurderer å kjøpe gavekort i presang, så det er dessverre ikke til meg... (Men jeg kan jo ønske meg i bursdagspresang selv, da.. ) Vet du ca hva hun tar for en "basic" hudpleietime?
Grace Skrevet 28. juli 2005 #4 Skrevet 28. juli 2005 Hei. Er ikke helt sikker, men tror hun har et tilbud nå på 275,- eller om det var 250,-:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå