Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange uker var du på vei før samboer kjente liv i magen med å holde hånden på magen din?

Anonymkode: 1ae21...8df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt uke 20 tror jeg. Ble en del lettere for han å kjenne bare på to uker, altså uke 22.

Anonymkode: 15ad1...e79

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rundt uke 20 tror jeg. Ble en del lettere for han å kjenne bare på to uker, altså uke 22.

Når kjente du liv for første gang da?😊

Skrevet

Vi kjente liv på utsiden samme kveld, i uke 20. 

Anonymkode: 3565c...745

Skrevet

Uke 20, men etter det gikk det mange dager før han kunne kjenne det igjen. Først i uke 30 at han kunne kjenne daglig, mest fordi babyen elsket å ligge med beina ned i bekkenet. Sparket sjelden opp mot magen.

Skrevet

Med første kjente han rundt uke 22, morkaken bak. Med andre kjente han rundt uke 28-30, morkaken foran. Jeg kjente liv i uke 16-17 (fra innsiden) begge ganger. 

Anonymkode: 8c641...003

Skrevet

Førstegangsgravid med morkake bak. kjente selv liv for første gang i uke 17. Gjallefall som jeg kunne si for sikkert at var liv fra baby. I uke 20 kunne han for sikkert kjenne liv fra baby, og det har bare blitt tydeligere og tydeligere siden da 😄 Han kunne kjenne noe bevegelse før det også, men det var ikke så sikkert om var baby eller om det kom fra luftbevegelser i fra meg. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når kjente du liv for første gang da?😊

I uke 18 😊 Men det var flere spark han ikke kjente, men de aller kraftigste kjente han. Men jeg satt å holdt fingrene/hånden hans der sparkene var, så det litt konsentrasjon som måtte til. Men blir mye lettere bare på 2-3 uker. Men hos venninna mi kjente ikke typen noe før i uke 24-25 tror jeg, så det her varierer nok veldig. 

Skrevet

I uke 17 😊 men ble mye oftere og tydeligere fra uke 20😊

Skrevet

Fra uke 19, ble bare tydeligere og tydeligere for han som tiden gikk. 

Anonymkode: a0b3a...d62

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 19 ca. Mannen kjente liv utenpå magen i uke 24 ca. 

Skrevet

Husker ikke med førstemann (var seinere da), men med andremann kjente han uke 19. Jeg kjente innvendig siden uke 15 (uke 17 med førstemann).

Anonymkode: 7745b...380

Skrevet

Uke 15-17 en gang:)

Anonymkode: 43d9d...1cc

Skrevet

Han kunne se det noen uker før han faktisk kjente det med handa. Uke 23 ca.

Anonymkode: 3f5f1...318

Skrevet

I uke 16, som var da jeg kjente det første gang selv. Jeg hadde morkaken bak. Det skal nevnes at han ikke kjente det godt eller hadde skjønt hva han kjente hvis ikke jeg hadde forklarte at jeg kjente det samtidig, for det var jo selvfølgelig svake bevegelser så tidlig. 

Anonymkode: f846a...113

Skrevet

Uke 16, både med første og andre. 

Anonymkode: c4a34...f24

Skrevet

Rundt uke 20, første barn ☺️ 

Anonymkode: 0fd22...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...