Gå til innhold

Sur vin - bytte inn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en vin jeg tidligere har kjøpt og vet jeg liker. Den flaska jeg kjøpte i dag smakte imidlertid surt?! 

Vet at det er vanlig å bytte inn hvis den smaker kork, men har noen her byttet inn for eksempel hvis de synes den er sur? 

Anonymkode: 9551d...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare bytterett hvis den er korket/ødelagt. Hadde du spist noe søtt el før du smakte på den?

Anonymkode: 5b115...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bare bytterett hvis den er korket/ødelagt. Hadde du spist noe søtt el før du smakte på den?

Ikke spist noe søtt eller annet nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

tull.  Det kan være mange feil i vinen. Ikke bare kork, men oksidert vin (vin smaker eddik) og noen ganger smaker det rett og slett ikke god. Vinmonpolet har en veldig liberal returrett. Bare ta det med inn og bytte. 

Anonymkode: 75ea6...482

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar den med tilbake til polet i morgen. Den var virkelig ikke slik de to forrige av samme slag var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polet blir bare glad når man leverer inn vinen! Hvis de får inn flere av samme type kan de nok anta det det har skjedd noe feil under produksjonen.

Anonymkode: 9eed3...a85

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering!

Jeg gikk på polet og sa vinen smakte surt. De tok den imot uten diskusjon, luktet også på den og konstaterte at lukten ikke var god, og fikk så igjen pengene. Anbefaler andre å ta med tilbake vin dere som ikke smaker som den skal. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok med på polet en pappvin som hadde stått noen mnd på hytta uånet. Den smakte surt når jeg åpnet den. 

De hadde ikke den i sortimente lengre og jeg sa det var noen mnd siden jeg hadde kjøpt den. De tok den uansett i mot med ett smil og ga meg ny.

Anonymkode: cf08e...a6c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok med på polet en pappvin som hadde stått noen mnd på hytta uånet. Den smakte surt når jeg åpnet den. 

De hadde ikke den i sortimente lengre og jeg sa det var noen mnd siden jeg hadde kjøpt den. De tok den uansett i mot med ett smil og ga meg ny.

Anonymkode: cf08e...a6c

Elsker Vinmonopolet. Alltid god service! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...