emlia Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Har lett og lett på nettet, men får ikke opp noen butikker. Noen fra Kristiansand her som vet?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Kan du ikke bare handle på Zalando el noe da? Jeg synes de barneklærne fra Molo er utrolig grelle til å være så dyre som de er. Ser ut som noe billig drit fra HM, bare at det koster fem ganger så mye. Anonymkode: b49ce...a4a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare handle på Zalando el noe da? Jeg synes de barneklærne fra Molo er utrolig grelle til å være så dyre som de er. Ser ut som noe billig drit fra HM, bare at det koster fem ganger så mye. Anonymkode: b49ce...a4a Kvaliteten på barnetøy fra Molo er milevis unna H&M. Bare så det er nevnt. Anonymkode: 45be0...0c8
emlia Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare handle på Zalando el noe da? Jeg synes de barneklærne fra Molo er utrolig grelle til å være så dyre som de er. Ser ut som noe billig drit fra HM, bare at det koster fem ganger så mye. Anonymkode: b49ce...a4a Det er absolutt en mulighet. 😊 Skulle helst fått tak i det i morgen, det er problemet. Er egentlig enig med deg angående mye fra dette merket, men nå er det heller ikke jeg som skal ha det til mine barn. Dette er en gave til bonusdatter, hun har sett seg ut noe hun likte. 😊
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare handle på Zalando el noe da? Jeg synes de barneklærne fra Molo er utrolig grelle til å være så dyre som de er. Ser ut som noe billig drit fra HM, bare at det koster fem ganger så mye. Anonymkode: b49ce...a4a de har utrolig god kvalitet. Anonymkode: 78871...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå