AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Noen her som har sett denne serien? Har sett den og syns den var veldig søt. Syns den virket bittelitt kjedelig i starten, men etterhvert ble det koselig å følge med på Emily (og den kjekke kokken😅) Den spiller en del på stereotypier, noe jeg syns var litt teit i starten, men tenkte ikke over det etter stund. Franske medier kritiserte serien for å spille for mye på stereotyper når det gjelder franskmenn, men det er mange franske skuespillere som medvirker i denne serien. Håper det kommer sesong, drømmer meg litt bort når jeg ser på, også er det fint med en feelgood-serie😊 Anonymkode: a6c72...550 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Det er den yngre versjonen av Sex andre tjenester City bare at serien handler kun om Emily og ikke 4 kvinner melder flere media om. Jeg elsker serien og håper på at det kommer en sesong 2 eller flere. Anonymkode: a2f7d...465
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg så traileren og min tanke da var "denne serien er full av stereotyper og fremstår veldig her kommer amerikaneren som skal rette opp og fikse alt, fordi jeg som amerikanere vet best". Nå har jeg ikke sett serien, og jeg vet derfor ikke om inntrykket mitt stemmer, men jeg fikk avsmak på å se den grunnet traileren. I tillegg ser jeg nå i ettertid at mange kommenterer lignende ting. Anonymkode: 3895e...1e2 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Har akkurat satt på første episode her nå. Frankofil og digger den foreløpig! Anonymkode: a5ce3...11d 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg så traileren og min tanke da var "denne serien er full av stereotyper og fremstår veldig her kommer amerikaneren som skal rette opp og fikse alt, fordi jeg som amerikanere vet best". Nå har jeg ikke sett serien, og jeg vet derfor ikke om inntrykket mitt stemmer, men jeg fikk avsmak på å se den grunnet traileren. I tillegg ser jeg nå i ettertid at mange kommenterer lignende ting. Anonymkode: 3895e...1e2 Det stemmer det du sier. Men i serien så blir Emily plassert fort på plass uansett hva hun gjør å sier. Anonymkode: a2f7d...465 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er den yngre versjonen av Sex andre tjenester City bare at serien handler kun om Emily og ikke 4 kvinner melder flere media om. Jeg elsker serien og håper på at det kommer en sesong 2 eller flere. Anonymkode: a2f7d...465 Sex andre tjenester city 😂😂 Anonymkode: 80cbc...ac5 9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er den yngre versjonen av Sex and the City bare at serien handler kun om Emily og ikke 4 kvinner melder flere media om. Jeg elsker serien og håper på at det kommer en sesong 2 eller flere. Anonymkode: a2f7d...465 Anonymkode: a2f7d...465
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er den yngre versjonen av Sex andre tjenester City bare at serien handler kun om Emily og ikke 4 kvinner melder flere media om. Jeg elsker serien og håper på at det kommer en sesong 2 eller flere. Anonymkode: a2f7d...465 Var ikke så glad i Sex & The City, syns denne serien er mye søtere. Håper også at det kommer sesong 2, kommer til å fortsette å se på. Anonymkode: a6c72...550
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så traileren og min tanke da var "denne serien er full av stereotyper og fremstår veldig her kommer amerikaneren som skal rette opp og fikse alt, fordi jeg som amerikanere vet best". Nå har jeg ikke sett serien, og jeg vet derfor ikke om inntrykket mitt stemmer, men jeg fikk avsmak på å se den grunnet traileren. I tillegg ser jeg nå i ettertid at mange kommenterer lignende ting. Anonymkode: 3895e...1e2 Hun blir behandlet ganske dårlig av kollegene sine, spesielt sjefen sin, så hun blir satt på plass hele tiden. Syns den var søt til tross for at den er stereotypisk😅 Anonymkode: a6c72...550 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var ikke så glad i Sex & The City, syns denne serien er mye søtere. Håper også at det kommer sesong 2, kommer til å fortsette å se på. Anonymkode: a6c72...550 Det er medier som melder det. Personlig så syntes jeg at den hadde sin egen personlighet å preg som Sex and tre City ikke hadde. Men jeg kunne se at de hadde latt seg bli inspirert pga klesstilen. For hver dag så har Emily en ny moteriktig antrekk på seg. Nå på Instagram så legger Chanel å andre merkene bilder av Emily på sine kontoer. Skuespilleren selv har tagget designere i bildene fra serien. Sarah Jessica Parker la ut på storien sin og skrev "mini me" på bildene av Emily og tagget skuespilleren bak rollen. Anonymkode: a2f7d...465
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er medier som melder det. Personlig så syntes jeg at den hadde sin egen personlighet å preg som Sex and tre City ikke hadde. Men jeg kunne se at de hadde latt seg bli inspirert pga klesstilen. For hver dag så har Emily en ny moteriktig antrekk på seg. Nå på Instagram så legger Chanel å andre merkene bilder av Emily på sine kontoer. Skuespilleren selv har tagget designere i bildene fra serien. Sarah Jessica Parker la ut på storien sin og skrev "mini me" på bildene av Emily og tagget skuespilleren bak rollen. Anonymkode: a2f7d...465 Ja, hun har på seg lekre antrekk, og Emily er så optimistisk og positiv. Trenger å se på en slik serie som dette, hvor man kan drømme seg litt bort😀 Anonymkode: a6c72...550 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg likte serien kjempe godt! Anonymkode: 54426...911
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, hun har på seg lekre antrekk, og Emily er så optimistisk og positiv. Trenger å se på en slik serie som dette, hvor man kan drømme seg litt bort😀 Anonymkode: a6c72...550 Enig. Når hun og franske kokken endelig gikk til køys så ropte jeg ENDELIG 😂 Når han ikke dro likevel så fikk jeg blod på tannen da eksen ringte Emily etc. Anonymkode: a2f7d...465
Tillia Skrevet 9. oktober 2020 #14 Skrevet 9. oktober 2020 Elsket serien!! Slukte sesong en forrige helg & håper på sesong 2 snart!!:)
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #15 Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig. Når hun og franske kokken endelig gikk til køys så ropte jeg ENDELIG 😂 Når han ikke dro likevel så fikk jeg blod på tannen da eksen ringte Emily etc. Anonymkode: a2f7d...465 Syns det var morsomt når de skulle på roadtrip og Emily måtte sitte på fanget hans mens kjæresten hans kjørte🙈😅 Anonymkode: a6c72...550
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #16 Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, Tillia skrev: Elsket serien!! Slukte sesong en forrige helg & håper på sesong 2 snart!!:) Ble ferdig med alle episodene noen dager etter at jeg begynte å se på, episodene varer jo ikke mer enn en halvtime. Så de to siste episodene i dag😁 Anonymkode: a6c72...550
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #17 Skrevet 9. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det var morsomt når de skulle på roadtrip og Emily måtte sitte på fanget hans mens kjæresten hans kjørte🙈😅 Anonymkode: a6c72...550 Hahahaha, ja. Det var klient. Bedre ble det ikke at hun hoppet til køys med lillebroren på 17år. Da lo jeg godt 😂😂 Anonymkode: a2f7d...465 2
ToveM Skrevet 9. oktober 2020 #18 Skrevet 9. oktober 2020 Koselig. Men så er jeg ganske frankofil, og elsker Paris. Håpet på en sesong 2.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #19 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hahahaha, ja. Det var klient. Bedre ble det ikke at hun hoppet til køys med lillebroren på 17år. Da lo jeg godt 😂😂 Anonymkode: a2f7d...465 Hahaha - ja, stakkars. 🙈 Men må nevnes at han var mye kjekkere enn storebroren 😄 Anonymkode: a6c72...550
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #20 Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, ToveM skrev: Koselig. Men så er jeg ganske frankofil, og elsker Paris. Håpet på en sesong 2. Samme her! Typisk franskmenn, haater koronaen som stopper meg fra å reise dit nå. Anonymkode: a5ce3...11d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå