Gå til innhold

Kvinner: hvilke fantasier har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så enkelt, hvilke fantasier har dere? Tenker på fantasier, ikke drømmer eller noe dere tenker at dere virkelig ønsker å oppleve.

Anonymkode: 17d5b...8d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Fantaserer aldri som sex i seg selv, men om person. Alltid mer romantisk orientert en særlig skittent. 

Anonymkode: f54df...8c6

• Liker 3
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen. Fantaserer aldri som sex i seg selv, men om person. Alltid mer romantisk orientert en særlig skittent. 

Weird. Fantaserer du om å sitte i samme vognen på berg og dalbane på tivoli og holde hender? That's it liksom??

• Liker 1
Skrevet

To menn samtidig.

Anonymkode: e99d0...456

• Liker 3
Skrevet

Speiderleir, sovepose og besøk om natta.

Leksehjelp med en kåt «læremester»

☺️

Anonymkode: 24375...dc6

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Weird. Fantaserer du om å sitte i samme vognen på berg og dalbane på tivoli og holde hender? That's it liksom??

Det er rett og slett ikke verdt å svare, når responsen er som dette.

Blir så urolig lei av at dette forumet er så føkka opp av menn som ikke evner å tro på kvinner.

Om og om og om og om igjen, hører vi;

«Haha, så teit du er, det tror jeg ikke på, det er for dumt! Alle kvinner vil jo heller ha X eller Y eller Z! Hilsen idiot-mann som tror han vet alt om kvinner (men som likevel bruker tid her inne).»

Hva er vitsen med å spørre, egentlig?

Anonymkode: 95abf...245

• Liker 10
Skrevet

Vinne i Lotto.

Fly.

Kunne alle verdens språk flytende, inkludert alle dyrespråk.

Ikke det du mente? Ikke mitt problem.

Anonymkode: 89e80...a0e

• Liker 7
Skrevet

Spanking

Bli lotto-millionær

Anonymkode: 0aa65...fd3

• Liker 2
Skrevet

Drømmer om ny fin utsiktsleilighet og fine møbler og shopping...

Anonymkode: 22b94...63f

• Liker 2
Skrevet

Drømmer om økonomisk frihet, og bli tatt hardt opp mot et tre i skogen av en deilig skjeggete mann i turklær . Hmm

Anonymkode: 8d1d0...c9f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fullt så romantisk er jeg ikke. 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drømmer om økonomisk frihet, og bli tatt hardt opp mot et tre i skogen av en deilig skjeggete mann i turklær . Hmm

Anonymkode: 8d1d0...c9f

Endelig en skikkelig kvinne. Framtidens kvinne.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drømmer om ny fin utsiktsleilighet og fine møbler og shopping...

Fortell oss noe vi ikke vet. Men det er kanskje en resignert mann som bruker abknappen.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortell oss noe vi ikke vet. Men det er kanskje en resignert mann som bruker abknappen.

Drømmer ikke om noe i senga nei. Orker ikke mannfolk!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Min fantasi? Å finne noen å dele kjære med 😃

Endret av Elaine Marley
  • Liker 3
Skrevet

Binde meg fast og så ta virkelig for deg av m... mi. Dirty talk liker jeg veldig godt. Bli tatt bestemt og lenge bakfra med en strapon for menn (hvis det finnes?. Noen som vet?)Kan godt bli tatt bakfra av kuken og. Det er jo det aller beste. Men det er bare det at det går for mannen så altfor tidlig, slik at jeg ikke rekker å komne.

Analsex også. Deilig!

Anonymkode: faa65...970

• Liker 1
Skrevet

Å bli tatt i rumpa samtidig som jeg bæsjer, så bæsjen tyter ut rundt kuken hans.

Anonymkode: e187a...700

Skrevet

Det spørs hva man mener med fantasier. Jeg ønsker at jeg skal lykkes med utdanningen, få jobb, hus og gjerne mann og barn. Seksuelt har jeg ingen partner så jeg må ordne meg selv, og da tenker jeg ofte på menn som jeg kjenner eller har møtt. Ofte blir det gjerne noen som er betydelig eldre enn meg. Fantaserer gjerne om at dem er i en eller annen privat situasjon, kler av seg, runker, går på do osv. og at jeg kommer overraskende over dem.

Anonymkode: b8ba6...f7e

Skrevet

Jeg synes ts har helt rett, vi svarer jo så mystisk, kortfattet og unnvikende på dette spørsmålet at det er umulig for noen å tro på at det er det vi faktisk tenker på når vi onanerer. Som jeg går ut fra er hva ts spør om.

En gjengangsfantasi hos meg er å finne tonen med en skikkelig røff urmann ute i friluft på tur eller på trening og bare bli tatt hardt etter hans premisser, og så en runde til på mine premisser der jeg virkelig kan se forelskelsen og fascinasjonen i øynene hans mens han bare vil være nærmere og nærmere meg.

Anonymkode: d31da...13a

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så enkelt, hvilke fantasier har dere? Tenker på fantasier, ikke drømmer eller noe dere tenker at dere virkelig ønsker å oppleve.

Har en god bekjent av meg som jeg har hatt sex med tidligere. Har etterhvert fått en deilig fantasi om at han og sin bestevenn og kollega (også mann) skal ha sex med meg. Våkne sammen og kose. Begge to er brannmenn som gjør at det pirrer ekstra, kjenner de begge to🤤 kvinne 30

Anonymkode: 5b0be...24e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...