Gå til innhold

Bursdags of julegavetips til en som blir tre og ei som blir 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Nå nærmer det seg jul om få mnd. Har ei bonus som blir 13 og en biologisk som blir 3. Begge i januar. Har begynt å gruble på jul og bursdaggaver og sliter med å komme på noe. Noen som har tips? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør hva de ønsker seg.

Anonymkode: 65945...b84

• Liker 1
Skrevet

13-årig jente:

Fargeleggingsbok med tema hun interesserer seg for+ tusjer, toalettmappe med mascara, eyeliner, rouge, en spennende bok for alderen (se tidligere Ubokpris-vinnere for inspirasjon), et spennende brettspill (Escape room, pandemic), et bra TV-spill om hun har konsoll (Zelda, Brothers, Unravel ++), gavekort på kino, Platekompaniet, Body Shop, vero moda. 

3 år gammel gutt:

Brio-togbane med tog du kan styre med mobil, radiostyrt bil, balansesykkel, Sylvanian families hus, figurer og møbler, Super Mario Lego starter kit (dere må bygge for han men mye moro etterpå), ski, akematte, heisekran, alias junior. 

Anonymkode: e5ba6...dc1

Skrevet

Gutt 3 år: Paw patrol-ting😅

Anonymkode: f9e58...641

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

13-årig jente:

Fargeleggingsbok med tema hun interesserer seg for+ tusjer, toalettmappe med mascara, eyeliner, rouge, en spennende bok for alderen (se tidligere Ubokpris-vinnere for inspirasjon), et spennende brettspill (Escape room, pandemic), et bra TV-spill om hun har konsoll (Zelda, Brothers, Unravel ++), gavekort på kino, Platekompaniet, Body Shop, vero moda. 

3 år gammel gutt:

Brio-togbane med tog du kan styre med mobil, radiostyrt bil, balansesykkel, Sylvanian families hus, figurer og møbler, Super Mario Lego starter kit (dere må bygge for han men mye moro etterpå), ski, akematte, heisekran, alias junior. 

Har ei på 13, og sminke hadde vært totalt skivebom. Hun er heldigvs ikke i ferd med å bli en puledukke i plast som enkelte i klassen hennes.

Anonymkode: eb6b1...f55

• Liker 2
Skrevet

Hva er hun interessert i? 
Ny tlf, PC, klær, skiutstyr? Penger? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spør hva de ønsker seg.

Anonymkode: 65945...b84

Kan ikke spørre han minste. Han er ikke så på snakkingen ennå. Er litt sen. 

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ei på 13, og sminke hadde vært totalt skivebom. Hun er heldigvs ikke i ferd med å bli en puledukke i plast som enkelte i klassen hennes.

Hun er veldig interessert i sminke hun her da. 

Skrevet
25 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hun er veldig interessert i sminke hun her da. 

Husker jeg begynte såvidt med sminke da jeg var 13. Og det er ikke så uvanlig. Kanskje kan sånn make-over-greie hos Body Shop være noe? Tror de sminker deg gratis. Og så kan du kjøpe produktene de brukte etterpå om du liker det.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Puledukke i plast, snakker du seriøst sånn om 23 åringer som har begynt å utforske sminke? 
Du trenger hjelp. 

Anonymkode: 9adf4...b65

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Puledukke i plast, snakker du seriøst sånn om 23 åringer som har begynt å utforske sminke? 
Du trenger hjelp. 

Jeg mente så klart 13 åringer. 23 åringer kunne jeg forstått 😎

Skrevet

13-åringen: Nyeste iphone eller mac

Anonymkode: 25ee1...5cf

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg begynte såvidt med sminke da jeg var 13. Og det er ikke så uvanlig. Kanskje kan sånn make-over-greie hos Body Shop være noe? Tror de sminker deg gratis. Og så kan du kjøpe produktene de brukte etterpå om du liker det.

Høres ut som et godt tips

Skrevet

13 åringen min fikk en kul joggedress som hun ønsket seg (genser og bukse) og nye sko av oss foreldre, kjøpte joggesko på outlet i vestby så det ble ikke så gal pris, men hun elsket gaven fra lillebroren sin; en toalettmappe med neglelakker, noen sånne bodyshop-kremer, renseprodukt, mascara, carmex, yndlingssjokoladen sin, en hårkur hun hadde ønsket seg, sånn dilldall-småting som hun liker :) Blandet med et par ting som hun trengte, som sokker og deo 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...