Maleficenta Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Hei. Nå nærmer det seg jul om få mnd. Har ei bonus som blir 13 og en biologisk som blir 3. Begge i januar. Har begynt å gruble på jul og bursdaggaver og sliter med å komme på noe. Noen som har tips?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Spør hva de ønsker seg. Anonymkode: 65945...b84 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 13-årig jente: Fargeleggingsbok med tema hun interesserer seg for+ tusjer, toalettmappe med mascara, eyeliner, rouge, en spennende bok for alderen (se tidligere Ubokpris-vinnere for inspirasjon), et spennende brettspill (Escape room, pandemic), et bra TV-spill om hun har konsoll (Zelda, Brothers, Unravel ++), gavekort på kino, Platekompaniet, Body Shop, vero moda. 3 år gammel gutt: Brio-togbane med tog du kan styre med mobil, radiostyrt bil, balansesykkel, Sylvanian families hus, figurer og møbler, Super Mario Lego starter kit (dere må bygge for han men mye moro etterpå), ski, akematte, heisekran, alias junior. Anonymkode: e5ba6...dc1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Gutt 3 år: Paw patrol-ting😅 Anonymkode: f9e58...641 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 13-årig jente: Fargeleggingsbok med tema hun interesserer seg for+ tusjer, toalettmappe med mascara, eyeliner, rouge, en spennende bok for alderen (se tidligere Ubokpris-vinnere for inspirasjon), et spennende brettspill (Escape room, pandemic), et bra TV-spill om hun har konsoll (Zelda, Brothers, Unravel ++), gavekort på kino, Platekompaniet, Body Shop, vero moda. 3 år gammel gutt: Brio-togbane med tog du kan styre med mobil, radiostyrt bil, balansesykkel, Sylvanian families hus, figurer og møbler, Super Mario Lego starter kit (dere må bygge for han men mye moro etterpå), ski, akematte, heisekran, alias junior. Anonymkode: e5ba6...dc1 Har ei på 13, og sminke hadde vært totalt skivebom. Hun er heldigvs ikke i ferd med å bli en puledukke i plast som enkelte i klassen hennes. Anonymkode: eb6b1...f55 2
Sunnys Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 Hva er hun interessert i? Ny tlf, PC, klær, skiutstyr? Penger?
Maleficenta Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spør hva de ønsker seg. Anonymkode: 65945...b84 Kan ikke spørre han minste. Han er ikke så på snakkingen ennå. Er litt sen.
Maleficenta Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ei på 13, og sminke hadde vært totalt skivebom. Hun er heldigvs ikke i ferd med å bli en puledukke i plast som enkelte i klassen hennes. Anonymkode: eb6b1...f55 Hun er veldig interessert i sminke hun her da.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 25 minutter siden, Maleficenta skrev: Hun er veldig interessert i sminke hun her da. Husker jeg begynte såvidt med sminke da jeg var 13. Og det er ikke så uvanlig. Kanskje kan sånn make-over-greie hos Body Shop være noe? Tror de sminker deg gratis. Og så kan du kjøpe produktene de brukte etterpå om du liker det. Anonymkode: e5ba6...dc1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ei på 13, og sminke hadde vært totalt skivebom. Hun er heldigvs ikke i ferd med å bli en puledukke i plast som enkelte i klassen hennes. Anonymkode: eb6b1...f55 Puledukke i plast, snakker du seriøst sånn om 23 åringer som har begynt å utforske sminke? Du trenger hjelp. Anonymkode: 9adf4...b65 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #11 Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Puledukke i plast, snakker du seriøst sånn om 23 åringer som har begynt å utforske sminke? Du trenger hjelp. Anonymkode: 9adf4...b65 Jeg mente så klart 13 åringer. 23 åringer kunne jeg forstått 😎 Anonymkode: 9adf4...b65
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 13-åringen: Nyeste iphone eller mac Anonymkode: 25ee1...5cf
Maleficenta Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker jeg begynte såvidt med sminke da jeg var 13. Og det er ikke så uvanlig. Kanskje kan sånn make-over-greie hos Body Shop være noe? Tror de sminker deg gratis. Og så kan du kjøpe produktene de brukte etterpå om du liker det. Anonymkode: e5ba6...dc1 Høres ut som et godt tips
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #14 Skrevet 10. oktober 2020 13 åringen min fikk en kul joggedress som hun ønsket seg (genser og bukse) og nye sko av oss foreldre, kjøpte joggesko på outlet i vestby så det ble ikke så gal pris, men hun elsket gaven fra lillebroren sin; en toalettmappe med neglelakker, noen sånne bodyshop-kremer, renseprodukt, mascara, carmex, yndlingssjokoladen sin, en hårkur hun hadde ønsket seg, sånn dilldall-småting som hun liker Blandet med et par ting som hun trengte, som sokker og deo 🤪 Anonymkode: 9adf4...b65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå