Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt et spørsmål angående lønn og utdanning, det kan hende jeg muligens går på feil timelønn. 

Sendte mail til fagforbundet i juni, og fikk svar at jeg skulle få svar i august. Sendte ny mail og de svarte at pga korona så har de ikke fått noe svar fra etaten, så muligens det blir i september. Nå sendte jeg mail igjen, og de skrev at de skulle purre på. 

Kjenner jeg blir så sint. Har sendt mail til lønningsdamen og hun sier at det er sendt videre i systemet.. Noen som aner hva jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 7e333...f72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en lokal tillitsvalgt? Tillitsvalgte har kanskje høyere prioritet internt i Fagforbundet? 

Skrevet
38 minutter siden, petterm skrev:

Har du en lokal tillitsvalgt? Tillitsvalgte har kanskje høyere prioritet internt i Fagforbundet? 

Ja, det er hun jeg har snakket med. Hun purrer på til de videre i systemet for å få noe svar selv.. Men gått 4 måneder og ikke et ord.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er hun jeg har snakket med. Hun purrer på til de videre i systemet for å få noe svar selv.. Men gått 4 måneder og ikke et ord.

Det synes jeg er dårlig. Har dere prøvd å få hjelp av fylkesavdelingen? Mulig de kan hjelpe.. 

Skrevet

Det er ingen vits og lage dårlig stemming på dette. Ta det med ro, vær glad at du har en jobb i disse tider.

Anonymkode: ec001...66d

Skrevet

Kan ikke tillitsvalgt bare sjekke tariffavtalen da?

Der står jo både timeslønn, eventuelle tillegg osv. Har du mindre enn det som står i tariffavtalen så får du feil lønn utbetalt

Anonymkode: de934...4b2

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sendt et spørsmål angående lønn og utdanning, det kan hende jeg muligens går på feil timelønn. 

Sendte mail til fagforbundet i juni, og fikk svar at jeg skulle få svar i august. Sendte ny mail og de svarte at pga korona så har de ikke fått noe svar fra etaten, så muligens det blir i september. Nå sendte jeg mail igjen, og de skrev at de skulle purre på. 

Kjenner jeg blir så sint. Har sendt mail til lønningsdamen og hun sier at det er sendt videre i systemet.. Noen som aner hva jeg kan gjøre? 

Ja. Kontakt dem selv, og ring, ikke skriv. Ikke bruk den lokale tillitsvalgte, men gå over henne/han. 
Skift forbund. 

Anonymkode: 83794...3c2

Skrevet

Finn din tariffavtale her og sjekk selv. 
Tariffavtaler

Skriv ut og gå opp med det svart på hvitt til sjefen

Skrevet

Men hvorfor spør du ikke bare lederen din eller personal/lønnsavdelingen? Hvorfor blande inn fagforeningen?

Anonymkode: c245e...13b

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor spør du ikke bare lederen din eller personal/lønnsavdelingen? Hvorfor blande inn fagforeningen?

Anonymkode: c245e...13b

Fordi det er gjort, hun vet ikke hun heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...