AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Har sendt et spørsmål angående lønn og utdanning, det kan hende jeg muligens går på feil timelønn. Sendte mail til fagforbundet i juni, og fikk svar at jeg skulle få svar i august. Sendte ny mail og de svarte at pga korona så har de ikke fått noe svar fra etaten, så muligens det blir i september. Nå sendte jeg mail igjen, og de skrev at de skulle purre på. Kjenner jeg blir så sint. Har sendt mail til lønningsdamen og hun sier at det er sendt videre i systemet.. Noen som aner hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 7e333...f72
petterm Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Har du en lokal tillitsvalgt? Tillitsvalgte har kanskje høyere prioritet internt i Fagforbundet?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 38 minutter siden, petterm skrev: Har du en lokal tillitsvalgt? Tillitsvalgte har kanskje høyere prioritet internt i Fagforbundet? Ja, det er hun jeg har snakket med. Hun purrer på til de videre i systemet for å få noe svar selv.. Men gått 4 måneder og ikke et ord. Anonymkode: 7e333...f72
petterm Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er hun jeg har snakket med. Hun purrer på til de videre i systemet for å få noe svar selv.. Men gått 4 måneder og ikke et ord. Anonymkode: 7e333...f72 Det synes jeg er dårlig. Har dere prøvd å få hjelp av fylkesavdelingen? Mulig de kan hjelpe..
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 Det er ingen vits og lage dårlig stemming på dette. Ta det med ro, vær glad at du har en jobb i disse tider. Anonymkode: ec001...66d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Kan ikke tillitsvalgt bare sjekke tariffavtalen da? Der står jo både timeslønn, eventuelle tillegg osv. Har du mindre enn det som står i tariffavtalen så får du feil lønn utbetalt Anonymkode: de934...4b2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sendt et spørsmål angående lønn og utdanning, det kan hende jeg muligens går på feil timelønn. Sendte mail til fagforbundet i juni, og fikk svar at jeg skulle få svar i august. Sendte ny mail og de svarte at pga korona så har de ikke fått noe svar fra etaten, så muligens det blir i september. Nå sendte jeg mail igjen, og de skrev at de skulle purre på. Kjenner jeg blir så sint. Har sendt mail til lønningsdamen og hun sier at det er sendt videre i systemet.. Noen som aner hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 7e333...f72 Ja. Kontakt dem selv, og ring, ikke skriv. Ikke bruk den lokale tillitsvalgte, men gå over henne/han. Skift forbund. Anonymkode: 83794...3c2
Gasellen Skrevet 10. oktober 2020 #8 Skrevet 10. oktober 2020 Finn din tariffavtale her og sjekk selv. Tariffavtaler Skriv ut og gå opp med det svart på hvitt til sjefen
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 Men hvorfor spør du ikke bare lederen din eller personal/lønnsavdelingen? Hvorfor blande inn fagforeningen? Anonymkode: c245e...13b 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor spør du ikke bare lederen din eller personal/lønnsavdelingen? Hvorfor blande inn fagforeningen? Anonymkode: c245e...13b Fordi det er gjort, hun vet ikke hun heller. Anonymkode: 7e333...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå