Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt slikt en i noen år nå, og synes bare jeg blir tørrere og tørrere spesielt huden på beina. Fikk en tanke om å kanskje gå tilbake til svamp, det var mer skånsomt mot huden tenker jeg. Hva bruker du? Jeg er i 40+ om det betyr noe :) 

Bath Lily

Anonymkode: cbd9b...5b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hendene? Hvis jeg vil skrubbe huden bruker jeg en sak laget av lin, aner ikke hva jeg skal kalle den.

• Liker 5
Skrevet

Hendene. 

Anonymkode: be39a...1bc

• Liker 5
Skrevet

Vaskeklut. 

Anonymkode: add3e...69c

Skrevet

Hendene eller vaskeklut

Anonymkode: 5ec6f...dd3

• Liker 1
Skrevet

Såper meg bare inn med hendene, og bruker dusjolje så jeg ikke blir tørr. Av og til tar jeg en runde med dusjbørsten for å få vekk død hud (bruker også kroppspeeling av og til). Ordentlig havsvamp skjønner jeg, men synes sånne plast loofas er skikkelig ubehagelige mot huden.

Anonymkode: 80f90...cdb

Skrevet

Bruker hendene. 

Anonymkode: 09025...4c1

• Liker 3
Skrevet

Tenker at ved å bare bruke hendene, så bruker man mye såpe?! Jeg har jo dusjsåpa halvt år + ved bruk av den avbidet i HI, før jeg må kjøpe ny. Tenker jeg prøver med vaskeklut :) 

TS

Anonymkode: cbd9b...5b0

Skrevet

Dusjer som oftest uten såpe. Med hendene de få gangene jeg behøver det. 

Anonymkode: 2bb2e...928

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig? Hendene...og jeg bruler shampoen som såpe. Vasker håret, og bruker skummet vodere nedover kroppen.

Anonymkode: cb011...8be

• Liker 1
Skrevet

Hendene. Ser ingen poeng i å kjøpe et eget produkt, lagd av plast, for å såpe seg inn.

• Liker 4
Skrevet

En slik som deg TS

Skrevet

Jeg bruker aldri såpe på huden min. Bruker bare såpe under armene og i hårene nedentil og i rompa. Vasker meg ikke med såpe inni tissen. Bare utenpå der hårene er.

Jeg bruker kun klut som jeg vasker over huden med når jeg dusjer, og bruker klut til tærne og hælene. Huden blir veldig fin og får bort døde hudceller. Bruker klut i ansiktet også, aldri såpe. 

Skrevet

Bruker en sånn fluffy ting som ts av og til men syns det er ekkelt at den ikke kan kokvaskes.  Så må jo bytte ut veldig ofte. Hatt min i ca en mnd nå og den går snart i søpla.  Gå over til å bruke klut, man blir renere da enn bare med hendene. 

Anonymkode: 1f70a...815

Skrevet

Hendene, men såper meg godt inn (hele kroppen).

Anonymkode: 6393f...7dd

Skrevet

Såpe.

Anonymkode: 7652c...c2a

• Liker 1
Skrevet

Jeg såper ikke inn kroppen, bare underliv og under armene. Bruker hendene! Hvis jeg hadee såpet inn kroppen hadde den tørket ut

Anonymkode: a3359...309

Skrevet

Hendene.

Shampo og balsam eller hårkur til håret. 
Dusjsåpe, dusjolje eller skum (feks naturals sine) til kroppen.

Bruker også ansiktsrens i dusjen de dagene jeg dusjer. En skrubb til ansikt og kropp som jeg bruker ca en gang i uken. 

Alt dette med hendene. Synes slik ting du viser i HI er uhygienisk.

Anonymkode: 98d24...3f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...