AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Del Skrevet 9. oktober 2020 Sett litt "Mad Men" i det siste, og merker jeg egentlig liker dette navnet godt. Har en baby på 2 uker og barnefar og jeg tror han kunne virkelig bært dette navnet. Veldig autoritært. Er det helt uaktuelt? Anonymkode: a00e6...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det helt uaktuelt? Ja Anonymkode: 7c900...b9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Del Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: 7c900...b9c Kan du begrunne dette? Tipper jo hvorfor, men greit å vite at vi er på samme plan Anonymkode: a00e6...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Del Skrevet 9. oktober 2020 Roy-Donald er da fint. Anonymkode: bd32c...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Del Skrevet 9. oktober 2020 Fint navn. Kjør på Anonymkode: ffe67...fb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2020 #6 Del Skrevet 9. oktober 2020 Kjeder du deg på fredagskvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Del Skrevet 9. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du begrunne dette? Tipper jo hvorfor, men greit å vite at vi er på samme plan Anonymkode: a00e6...a3c Voksne vil tenke Trump og barn vil tenke Duck? Anonymkode: 7c900...b9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 9. oktober 2020 #8 Del Skrevet 9. oktober 2020 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, Apocalypte skrev: Kjeder du deg på fredagskvelden? Det er vanlig å spørre om hjelp til barnenavn på KG. Anonymkode: a00e6...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jeg ville ikke valgt dette navnet. Regner med at ungen vil bli gjort endel narr av med det navnet. "Donald er et mannsnavn med opprinnelse i det gæliske navnet Domhnall som er sammensatt av de keltiske ordene dumno, «verden», og val, «herske». I Norge har Donald aldri slått an. De som heter Donald i Norge er som regel født i et annet land, og tegneseriefiguren Donald har ikke påvirket bruken av navnet i Norge i positiv retning. Det er antakelig tilfeldig at navnet Donald var mest populært i Norge i 1934, samme år som figuren Donald dukket opp for første gang i kortfilmen Den kloke lille høna." Anonymkode: ce429...669 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 9. oktober 2020 #11 Del Skrevet 9. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sett litt "Mad Men" i det siste, og merker jeg egentlig liker dette navnet godt. Har en baby på 2 uker og barnefar og jeg tror han kunne virkelig bært dette navnet. Veldig autoritært. Er det helt uaktuelt? Anonymkode: a00e6...a3c Det var GANSKE uaktuelt før, fordi alle forbandt det med Donald Duck, men HELT uaktuelt nå som navnet forbindes med Donald Trump. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, Kritt skrev: Det var GANSKE uaktuelt før, fordi alle forbandt det med Donald Duck, men HELT uaktuelt nå som navnet forbindes med Donald Trump. Det er jo det stusselige, da. Liker egentlig kallenavnet "Don" best med den amerikanske uttalelsen - "Dahn." Tror dere vi kunne kalt den lille bare Don med amerikansk uttalelse og at det ville slått an? Vil ikke han skal hete det med norsk uttalelse. Anonymkode: a00e6...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 9. oktober 2020 #13 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det stusselige, da. Liker egentlig kallenavnet "Don" best med den amerikanske uttalelsen - "Dahn." Tror dere vi kunne kalt den lille bare Don med amerikansk uttalelse og at det ville slått an? Vil ikke han skal hete det med norsk uttalelse. Anonymkode: a00e6...a3c Da ville jeg helle valgt det nesten-norske navnet Dan, som uttales omtrent på samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #14 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jeg synes det er spesielt å velge er slikt navn akkurat nå som verdens mest kjente narsissist er i vinden som aldri før. Om noen år blir det mer nøytralt. Anonymkode: 6c161...45f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #15 Del Skrevet 9. oktober 2020 Nei. Anonymkode: 01653...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 9. oktober 2020 #16 Del Skrevet 9. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er spesielt å velge er slikt navn akkurat nå som verdens mest kjente narsissist er i vinden som aldri før. Om noen år blir det mer nøytralt. Anonymkode: 6c161...45f Kanskje Donald vil funke om 50 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #17 Del Skrevet 9. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det stusselige, da. Liker egentlig kallenavnet "Don" best med den amerikanske uttalelsen - "Dahn." Tror dere vi kunne kalt den lille bare Don med amerikansk uttalelse og at det ville slått an? Vil ikke han skal hete det med norsk uttalelse. Anonymkode: a00e6...a3c Ville heller valgt Dan, som fungerer bedre på norsk. Anonymkode: b4010...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #18 Del Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ville heller valgt Dan, som fungerer bedre på norsk. Anonymkode: b4010...f83 Det er bare stusselig fordi jeg synes Don er veldig maskulint og bestemt, mens Dan høres mer ut som noen man tråkker på. Anonymkode: a00e6...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #19 Del Skrevet 10. oktober 2020 8 timer siden, norw skrev: Kanskje Donald vil funke om 50 år. Tviler på det. Adolf funker fortsatt ikke. Anonymkode: 529bf...738 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #20 Del Skrevet 10. oktober 2020 The Donald. Anonymkode: ee971...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå