Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har alltid tenkt at alt som skjer kan forklares med vitenskap, og at det som kan oppleves som uforklarlige fenomener egentlig er rene tilfeldigheter osv...

Men forrige uke hadde jeg flere intense drømmer hvor jeg ble konfrontert med sjokkerende og forferdelige ting, og i hver drøm gikk jeg gjennom prosesser hvor jeg taklet det jeg drømte at jeg opplevde på ulike måter.

Denne uken fikk jeg en veldig uventet og plutselig beskjed om at et nært familiemedlem hadde gått bort, personen hadde ikke vist noen tegn på sykdom eller noe, og det var helt helt uforventet at dette skulle skje. Allikevel kjente jeg meg forberedt, jeg visste hvordan jeg ønsket å prosessere og forholde meg til dette, fordi drømmene jeg hadde frem til dette skjedde hadde gitt meg et sted å øve på sjokkerende hendelser.

Jeg har aldri opplevd noe som jeg vil beskrive som uforklarlig, og har aldri vært noe troende eller spirituell, men dette kjennes på en måte ikke tilfeldig... Noen som har opplevd noe liknende? Kan kroppen min/hodet mitt på en måte ha visst hva det var som skulle skje? 

Anonymkode: 87ee3...301

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer er ofte beskjeder til oss som kan være til hjelp i vårt daglige liv. Ingenting rundt oss er heller ikke tilfeldig fordi alt i daglig våkent liv kan og ha en beskjed fra oss.

At du fikk det gjennom drømmer er fordi dine hjelpere finner det som sin letteste måte å gi beskjed til deg. De bruker alltid det som er lettest å nå frem til oss om de har noe de må fortelle.

Anonymkode: 741ed...914

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...