AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Vet ikke helt om dette hører hjemme i "seksualitetsforumet", men visste ikke helt hvor ellers jeg skulle skrive dette innlegget. Jeg er jente på 26 år som har trent ganske tungt et par år sammen med et par venninner. Jeg har i det siste lagt merke til at vi løfter betydelig tyngre enn mange av gutta der jeg trener, spesielt yngre gutter som kanskje ikke har trent så lenge. Jeg anser meg selv for å være ganske attraktiv og har en ganske gjennomsnittlig kroppsbygning, Jeg har inntrykk av at mange gutter får litt bakoversveis når de ser hvor tungt vi løfter. F.eks var det tre gutter som var kanskje 18-19 år som overtok beinpressapparatet etter oss og jeg hørte de lo da de ikke klarte å ta en eneste rep med vår arbeidsvekt. Jeg synes det var ganske morsomt og kan noen ganger kjenne at jeg blir litt pirret av det. Noen andre som har følt det på samme måte, eller er jeg rar? Anonymkode: 26ced...796 10
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg trener ikke akkurat vekter, men synes det er litt sexy om jeg er sterkere enn gutten ja. Anonymkode: a2479...fbb 7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Løfter du ikke 600 i beinpress er du kjerring. Bodybuildern. Anonymkode: aeae9...8a6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Løfter du ikke 600 i beinpress er du kjerring. Bodybuildern. Anonymkode: aeae9...8a6 Trener ikke folk som ikke er kjerring stort sett knebøy og ikke beinpress? Anonymkode: d13e6...50d 7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trener ikke folk som ikke er kjerring stort sett knebøy og ikke beinpress? Anonymkode: d13e6...50d Tenkte det samme. Beinpress trener du til nød med ett bein dersom du er skadet i det andre. Anonymkode: 02fb2...213 3
Lesehøne Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 De fleste menn har pinglebein, mens det er feminint å ha en sterk underkropp. Jenter elsker "heavy leg day" 😄 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 5 minutter siden, Lesehøne skrev: De fleste menn har pinglebein, mens det er feminint å ha en sterk underkropp. Jenter elsker "heavy leg day" 😄 De fleste menn har 100% muskler i beina. Kan vel neppe si det samme om damer. Selv om damer har mye penere bein. Så ærlig skal jeg være. Anonymkode: 02fb2...213 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn har 100% muskler i beina. Kan vel neppe si det samme om damer. Selv om damer har mye penere bein. Så ærlig skal jeg være. Anonymkode: 02fb2...213 Jeg var opprinnelig veldig tynn, men har etter at jeg startet med styrketrening fått mye mer former og gått opp ca 10kg. Det er ren muskelmasse, og primært i underkroppen.. Anonymkode: 26ced...796 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: F.eks var det tre gutter som var kanskje 18-19 år som overtok beinpressapparatet etter oss og jeg hørte de lo da de ikke klarte å ta en eneste rep med vår arbeidsvekt Her ble nok både du og guttene lurt Tingen med beinpressapparat er at vinkelen på knærne har ekstremt stor betydning for hvor tungt det er. Om en lav og en høy person løfter samme vekt, og på samme innstilling, blir det mye tyngre for den høye. Fordi han får mindre vinkel i knærne. Anonymkode: b7f29...264 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 Som mann blir jeg pirret av en dame som kan være sterk og kanskje dominere litt. Er det det som pirrer deg også, ts? Anonymkode: f0e80...f1b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var opprinnelig veldig tynn, men har etter at jeg startet med styrketrening fått mye mer former og gått opp ca 10kg. Det er ren muskelmasse, og primært i underkroppen.. Anonymkode: 26ced...796 Nei du la ikke på deg 10 kg med ren muskelmasse, med mindre du bola deg herifra til månen. Hvis du er nybegynner og gjør absolutt «alt» riktig, trening, kosthold, restitusjon, kan du maksimalt legge på deg 1-2 kg muskler i løpet av året. Dette gjelder menn! For kvinner vil det ta enda lengre tid... Dummeste jeg hører når folk sier at de la på seg xxx antall kg muskelmasse i løpet av kort tid. Anonymkode: 9cb5d...758 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei du la ikke på deg 10 kg med ren muskelmasse, med mindre du bola deg herifra til månen. Hvis du er nybegynner og gjør absolutt «alt» riktig, trening, kosthold, restitusjon, kan du maksimalt legge på deg 1-2 kg muskler i løpet av året. Dette gjelder menn! For kvinner vil det ta enda lengre tid... Dummeste jeg hører når folk sier at de la på seg xxx antall kg muskelmasse i løpet av kort tid. Anonymkode: 9cb5d...758 Kan også føye til at det er umulig å legge på seg ren muskelmasse, skal du bygge muskler så må du også regne med å legge på deg litt fett også! Vil du det motsatte, altså bli mer rippa, så må du regne med å gå ned noe i muskelmasse! Men gjør du alt riktig som nevnt over, så er nøkkelen å ivareta så mye muskelmasse som mulig! Men det er i teorien umulig å gå ned i fettprosent og samtidig øke muskelmasse! Med mindre du boler, da er det mulig. Anonymkode: 9cb5d...758 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det samme. Beinpress trener du til nød med ett bein dersom du er skadet i det andre. Anonymkode: 02fb2...213 Pistol squats... 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei du la ikke på deg 10 kg med ren muskelmasse, med mindre du bola deg herifra til månen. Hvis du er nybegynner og gjør absolutt «alt» riktig, trening, kosthold, restitusjon, kan du maksimalt legge på deg 1-2 kg muskler i løpet av året. Dette gjelder menn! For kvinner vil det ta enda lengre tid... Dummeste jeg hører når folk sier at de la på seg xxx antall kg muskelmasse i løpet av kort tid. Anonymkode: 9cb5d...758 Det kan ikke stemme. For ser jo innimellom UFC fightere som går opp en vektklasse, og så er super-rippa i den mye vektklassen. Da må de nødvendigvis ha gått opp mer enn 2 kilo muskler, på mindre enn et år. Anonymkode: fd1f0...61d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #14 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg la på meg flere kg muskler på kort tid som jente. Greiere å forholde seg til vitenskapen: https://hardworkout.no/kilo-muskler-mulig-a-bygge-pa-ar/ Anonymkode: af18b...27e 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #15 Skrevet 10. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei du la ikke på deg 10 kg med ren muskelmasse, med mindre du bola deg herifra til månen. Hvis du er nybegynner og gjør absolutt «alt» riktig, trening, kosthold, restitusjon, kan du maksimalt legge på deg 1-2 kg muskler i løpet av året. Dette gjelder menn! For kvinner vil det ta enda lengre tid... Dummeste jeg hører når folk sier at de la på seg xxx antall kg muskelmasse i løpet av kort tid. Anonymkode: 9cb5d...758 Godt trente kan vanligvis ikke øke med mer enn 2-4kg, mens helt uttrente kan vekke en hel del og øke mer. Aktive muskler binder væske og menn som tar beinøktene sine seriøst kan fint gå opp 15kg. At noen klarer å øke muskelmasse og redusere fett% har noe med individets produksjon av hormoner, fysisk status, kosthold og treningsform å gjøre. Med min kropp, som har trent mye i 40 år, vil jeg etter en hvileperiode på 3 måneder gå opp 5 kg mens fett% raser. Musklene popper frem igjen. Kostholdet og styrketreningen, samt gåing og sykling til og fra alt vekker kroppen og innstiller den på de belastninger jeg utsetter den for. Min BMI er 35 og jeg er slank. 23/18 over og ut. Anonymkode: aeae9...8a6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #16 Skrevet 10. oktober 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: De fleste menn har 100% muskler i beina. Kan vel neppe si det samme om damer. Selv om damer har mye penere bein. Så ærlig skal jeg være. Anonymkode: 02fb2...213 Jeg håper da de fleste har 100% av musklene sine.... Anonymkode: fffee...540 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #17 Skrevet 10. oktober 2020 Følte Ts sin tråd ble ødelagt av teite muskelnerdegutter som (som alltid) bare MÅ øse av «vitenskapen» sin til andre. Anonymkode: 25f30...091 2
Elaine Marley Skrevet 10. oktober 2020 #18 Skrevet 10. oktober 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep og latterliggjøring. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #19 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg reagerte mer på at dere ikke ryddet av apparatet etter dere. Uting. Anonymkode: 34c05...6dc 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #20 Skrevet 10. oktober 2020 Når jeg trente på SATS i dag stod jeg ved siden av et kjærestepar ved knebøystativene. Han var nok forholdsvis ny, fordi jenta ga han stadige kommentarer og instruksjoner. Jeg hørte han sa at det var "skikkelig tungt", og da hadde han vel ca. 40 kg på stangen (dvs 60kg totalt, med stangen). Kjæresten hans sa at "jeg håper det går greit at jeg tar litt mer", og så tok hun noen sett med 70 og 80kg. Selv kjører jeg vanligvis rundt 70-75kg selv, men i dag hadde jeg dagen hvor jeg ville teste 1RM, og da klarte jeg faktisk 100kg, som jeg aldri har klart før. Jeg klarer ikke annet enn å undres over om han gutten må følt seg litt umandig der han stod, med to jenter som løftet mer enn han. Han vil kanskje ta oss igjen på et eller annet tidspunkt, men uansett morsomt også å se resultater av at jeg har trent i halvannet år. Anonymkode: 26ced...796 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå