AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg er sinnsykt kåt/forelsket i en mann som er 30 år eldre enn meg. Jeg er 25, har samboer, barn osv . . . Hvordan i helv* skal jeg få han ut av tankene? Jeg tenker på han når jeg onanerer, når jeg har sex med samboer osv, ja kanskje hele tiden. Jeg er REDD for å møte han på fest siden jeg er så sinnsykt kåt på han. Ønsker på ingen måte å avslutte forholdet til samboeren min, men jeg har sinnsykt lyst å ha sex med denne mannen Anonymkode: ab453...b61
Trolltunge Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Man håndterer det til det går over, med mindre man velger å være utro og risikere et helvete hvor man mister det man ikke ønsker å miste. Jeg synes det første er å foretrekke. Hva er galt med å få litt inspirasjon og tenning forresten? En fin måte å håndtere slikt på er å bruke det til å gire opp sexlivet med den man faktisk er sammen med. Endret 9. oktober 2020 av Trolltunge 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Du er ikke alene om å være kåt på Petter Stordalen. Det mange andre foran deg i køen så bare glem det og det går over. Anonymkode: 9049a...75a 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Hvor skulle du som er 30 møte en 60-åring på fest? Anonymkode: 79e15...1b3 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Hvor skulle du som er 30 møte en 60-åring på fest? Anonymkode: 79e15...1b3 Hæ? Møter du ikke folk utenfor egen aldersgruppe? Er ikke det litt snevert? Anonymkode: 9049a...75a 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 Helt vanlig dette 🙂 Jeg er selv 23år, dødskåt på en mann som er 45år. Tviler det blir noe sex, men fantaserer om det ofte. Gutter på min egen alder har aldri tent meg på den måten, er vel trygge og erfarne som tenner. Har vært aktiv seksuellt siden jeg var 18år, så jeg må nok prøve det før jeg blir mye eldre. Anonymkode: 3630b...df3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg er 30år og fantaserer alltid om menn på 60+ når jeg onanerer. Anonymkode: 6e2f5...4e8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 Ts er sikker på du vil knulle den gamle geitebukken? Kjenne hengeballene hans klaske mot underlivet når dere har samleie? Anonymkode: 3f04e...456 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 Da jeg leste overskriften, så jeg for meg en mann på 80+ 😂 Anonymkode: 46d7b...820 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 2 timer siden, Trolltunge skrev: Man håndterer det til det går over, med mindre man velger å være utro og risikere et helvete hvor man mister det man ikke ønsker å miste. Jeg synes det første er å foretrekke. Hva er galt med å få litt inspirasjon og tenning forresten? En fin måte å håndtere slikt på er å bruke det til å gire opp sexlivet med den man faktisk er sammen med. Litt off-topic kanskje, men dersom forholdet er et helvete så risikerer man ikke et helvete uansett hva man gjør, fordi man er allerede i helvete og det eneste man kan gjøre for å risikere noe annet enn helvete er å forlate det forholdet. Anonymkode: d93f9...e11 1
Trolltunge Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Litt off-topic kanskje, men dersom forholdet er et helvete så risikerer man ikke et helvete uansett hva man gjør, fordi man er allerede i helvete og det eneste man kan gjøre for å risikere noe annet enn helvete er å forlate det forholdet. Anonymkode: d93f9...e11 Dersom forholdet er et helvete så går man ut av det. Så knuller man andre. Et brudd er alltid et helvete, men man trenger ikke å gjøre det til et hetere helvete ved å begynne å ha sex med andre før man går. 3
Perle Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Det er fredag i dag ser jeg. "Tjuefem år, samboer, barn osv (!)... 😂 Endret 9. oktober 2020 av Perle 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da jeg leste overskriften, så jeg for meg en mann på 80+ 😂 Anonymkode: 46d7b...820 Lol, Same 🤣 Jeg tenker at det smarteste du gjør er og tenke på alle konsekvensene som skjer om du så er utro så kan det hende samboer finner ut og du ødelegger familien din, sannheten kommer alltid fram til slutt uansett, tenk hvor mye du blir og såre hu du er med når hu finner ut av det, bare fordi det er en mann forandrer det ingenting, det er fortsatt og være utro. Hadde du likt om hu du er med var utro med noen andre? Jeg tror ikke det.. Selvsagt synes jeg johnny depp er fin og se på osv men betyr ikke at om jeg hadde vært med kone eller barn at jeg hadde følgt etter han og vært utro, osv fordi jeg vet hvor mye den personen jeg er med hadde blitt såra og hvor vondt det er og bli såra på slikt hvis fra noen du elsker og er glad i. Anonymkode: 3923c...a19
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #14 Skrevet 9. oktober 2020 Av og til kan godt voksne være veldig tiltrekkende, driver selv og sikler etter ei på jobben som er over 40 Anonymkode: d0541...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #15 Skrevet 9. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Av og til kan godt voksne være veldig tiltrekkende, driver selv og sikler etter ei på jobben som er over 40 Anonymkode: d0541...8d9 Hva er din alder? Anonymkode: 79e15...1b3
Perle Skrevet 9. oktober 2020 #16 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er din alder? Anonymkode: 79e15...1b3 "Gunnar, 58". 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #17 Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, Perle skrev: "Gunnar, 58". Detektiv Perle, stadig på ferten etter Gunnar 58. Pass deg nå! Du vet hva som skjer i filmene når en kvinne irriterer seg grenseløst over en mann? Anonymkode: 6e102...766
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #18 Skrevet 9. oktober 2020 4 minutter siden, Trolltunge skrev: Dersom forholdet er et helvete så går man ut av det. Så knuller man andre. Et brudd er alltid et helvete, men man trenger ikke å gjøre det til et hetere helvete ved å begynne å ha sex med andre før man går. Ja, jeg ville bare nevne hva som er et helvete og ikke, man kan ikke risikerer å havne i noe man allerede står i. Hva man gjør etter et brudd er irrelevant før bruddet. Og et brudd er ikke alltid et helvete for alle, dersom de ikke har kjærlighet og empati for eksempel, følelsene er ikke de samme da som med de som har empati og det hele blåser over i løpet av få dager med sinne og skuffelse, selv om fasaden og løgner kan få det til å se sånn ut, så kan det ikke påvirke dem som det gjør vanlige fordi ingenting synker inn uansett, og de vil fortsette å bry seg like lite som de gjorde før bruddet. Anonymkode: d93f9...e11
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #19 Skrevet 9. oktober 2020 Er i samme situasjon selv 😒 Anonymkode: 8eb65...864 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #20 Skrevet 9. oktober 2020 Lurer også veldig på hvilke miljøer dere henger i hvor Britt-Kjartan på 25 og Gunn-Torleif på rundt seksti møtes på de samme festene og snakker om bæsjebleier og hårtransplantasjoner. Anonymkode: 57d0c...0ce 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå