Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 pga utstikkende ører børster jeg aldri håret, så det slipper å bli glatt, når jeg ikke børster det så blir det fluffy og dekker ørene. Sånn story of my life. Så til saken, jeg vil gjøre håret mitt lysere hos frisør siden jeg ikke tror jeg kan finne min egen farge selv, men er redd for kjipe frisørkommentarer om "børster du ikke håret ditt du da? Ææææsj!" jeg tror ikke jeg ser ut som noe dass på håret, bruker skum og spray hver dag, men er blitt utrolig slitt etter jeg fjernet dreadsa mine, alt jeg vil ha er hår jevnt med etterveksta mi, og nå er jeg altså redd for frisørmiljøet siden de fleste flirer av hår som ikke ligner på det i lorealreklamene. Hva var poenget igjen? Oh yes, om det MÅ børstes før farging? Alt man har komplekser for...
Shoegal Skrevet 27. juli 2005 #2 Skrevet 27. juli 2005 pga utstikkende ører børster jeg aldri håret, så det slipper å bli glatt, når jeg ikke børster det så blir det fluffy og dekker ørene. Sånn story of my life. Så til saken, jeg vil gjøre håret mitt lysere hos frisør siden jeg ikke tror jeg kan finne min egen farge selv, men er redd for kjipe frisørkommentarer om "børster du ikke håret ditt du da? Ææææsj!" jeg tror ikke jeg ser ut som noe dass på håret, bruker skum og spray hver dag, men er blitt utrolig slitt etter jeg fjernet dreadsa mine, alt jeg vil ha er hår jevnt med etterveksta mi, og nå er jeg altså redd for frisørmiljøet siden de fleste flirer av hår som ikke ligner på det i lorealreklamene. Hva var poenget igjen? Oh yes, om det MÅ børstes før farging? Alt man har komplekser for... ← ikke bekymre deg for det. hvis frisøren mener det bør børstes før farging(antakeligvis), får det bli frisøren sin greie. er ikke det bare en del av frisørjobben da? og forresten, det er nok ikke ofte de ser lorealhår uansett!
Cola Girl Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 Frisøren tar seg nok av børstingen (eller du får gjøre det selv der dersom du heller vil det) om det er nødvendig. Så du kan legge ut på reisen mot frisøren med ubørstet hår. Og angående lorealhår så sier jeg meg enig med hun over - er nok mange som ikke har det
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Men flesteparten børster vel iallfall håret sitt om de har så langt som mitt (ned til korsryggen) og ikke mange liker vel den stilen hvor det er meningen at håret er slitt og bustete, og at jeg ikke har lyst på kjempefint hår for da ser jeg så sleip ut!
Shoegal Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 Men flesteparten børster vel iallfall håret sitt om de har så langt som mitt (ned til korsryggen) og ikke mange liker vel den stilen hvor det er meningen at håret er slitt og bustete, og at jeg ikke har lyst på kjempefint hår for da ser jeg så sleip ut! ← synes jeg ser bustehuer som deg overalt, og jeg er et selv av og til, så jeg tror ikke frisøren regagerer på det
Gjest Sukkerert Skrevet 27. juli 2005 #6 Skrevet 27. juli 2005 Du kan kanskje børste det like før du går inn? Frisøren vil nok børste det hun/han også. Fargen blir jevnest om håret er flokefritt og nygredd.
Grace Skrevet 27. juli 2005 #7 Skrevet 27. juli 2005 Sankket med en frisør om det i stad, hun sa hun ikke ville reagert på at du kom med bustete hår.. Men det må gres før farging... Hun sa også at de gjerne bustet det til for deg igjen også før du skulle gå... Som hun sa; alt for å gjøre kunden fornøyd... :-) Så ta med deg bustehuet til frisør`n du, ikke bekymre deg:-) Hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå