Gå til innhold

Hei Kg'ere -hvilket kjønn er du?

Så hva er ditt kjønn kjære KG'er?  

19 stemmer

1. 1. Jeg spør, er du:

• Kvinne
      14
    • Transkjønnet kvinne
      0
    • Mann
      4
    • Transkjønnet mann
      1
    • Ikke-binær
      0
    • Andre
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lyst til å se litt sånn uoffisielt, hvem Kg's brukere egentlig er ut i fra kjønn. 

Anonymkode: d5166...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å tilføye: Skriv gjerne "Har stemt" eller en annen kommentar etter å ha stemt, slik at tråden holder seg fremme så flere kan se den :)

Skrevet

Oida, kanskje jeg var en av de få som var interessert i dette spm.? For meg kom det ut av at det i flere tråder har blitt sagt og påstått at det helt sikkert var 50/50 kvinner og menn her nå, i tillegg til at vi vet vi har noen som definerer seg annerledes her.  For min egen del så tror jeg ikke det er slik -og derfor ville jeg spørre. Prøver å få tråden på forsiden igjen jeg, så får vi se om "undersøkelsen" er liv laga. 🐸

Skrevet

Flest kvinner er det iallefall, ut i fra de få som har stemt ;)

Skrevet

Stemt

Anonymkode: 55e77...70f

Skrevet

Det varierer hvilket kjønn jeg identifiserer meg med, hvis toalettet for mitt biologiske kjønn er opptatt så kan jeg identifisere meg det motsatte kjønn. Litt ettersom hva som gir meg fordeler der og da. 

Anonymkode: 513fd...9ca

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det varierer hvilket kjønn jeg identifiserer meg med, hvis toalettet for mitt biologiske kjønn er opptatt så kan jeg identifisere meg det motsatte kjønn. Litt ettersom hva som gir meg fordeler der og da. 

Anonymkode: 513fd...9ca

Det innlegget her føles som om det skal være et sleivspark til de med en annen kjønnsidentitet enn de er født med. Jeg synes faktisk temaet du tar opp er utfordrende, men jeg forstår ikke poenget med å være nedrig mot noen som er annerledes enn deg.

Skrevet

Kvinne

Anonymkode: fd2f1...46d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...