Gurooooooooo Skrevet 9. oktober 2020 #1 Del Skrevet 9. oktober 2020 Hei! Skal kjøpe inn bokser/ kurver for å oppbevare tørrvarer i i skuffer, og en bod som skal innredes med hyller der vi skal oppbevare kjøkkenutstyr og tørrvarer som ikke er så ofte i bruk. Noen som har noe tips å komme med? Både bokser/ kurver og andre ting vi bør tenke på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fae Skrevet 9. oktober 2020 #2 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jeg er på jakt etter oppbevaringsbokser og kurver til tørrvarer selv! Når det kommer til boden har jeg en haug med smartstore plastbokser. Liker at de kan stables og har god lukkemekanisme. Finnes i mange ulike størrelser. Når det kommer til hyller til boden ville jeg funnet noe som tåler en del vekt. Dersom du skal lagre en del kjøkkenutstyr og varer kan det fort bli tungt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Del Skrevet 9. oktober 2020 Mine fra Clas Ohlson syns jeg er veldig bra. De er såvidt jeg har erfart helt tette. Og kommer i mange størrelser. Men jeg syns ikke de er særlig fine, så ville nok ikke hatt dem stående fremme, kun bak skapdører. Åpent på kjøkkenet ville jeg brukt Norgesglass, det kan du sikkert finne på Finn. Bare å ha koke dem i vann, så er de helt sterile. Anonymkode: 9fc9c...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 9. oktober 2020 #4 Del Skrevet 9. oktober 2020 https://www.clasohlson.com/no/Coline-oppbevaringsboks/p/44-1740-2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 9. oktober 2020 #5 Del Skrevet 9. oktober 2020 Kjøper vanligvis på clas ohlson de fra coline merket, de har også mange fine på ikea:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 10. oktober 2020 #6 Del Skrevet 10. oktober 2020 Det er greit å tenke over om du vil ha plast eller glass Glass er tyngre å ha på hyller, men holder ofte lengre. Plast er lettere, men kan gå i stykker fortere. Det er det første jeg ville ha tenkt over. Så er det egentlig bare å finne noe man liker. Jeg syns noe gjennomsiktig er best, da ser man hva det er og hvor mye som er igjen. Sjekker også at det er trygt for å oppbevare mat i hvis det er plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karve Skrevet 10. oktober 2020 #7 Del Skrevet 10. oktober 2020 Oppbevarer tørrvarer i gjennomsiktige bokser/glass som merkes med innhold på toppen av lokket (vi har dem i skuffer). Noe kjøpes og annet er gjenbruk av f.eks. syltetøyglass og pestoglass. Av kjøpe-bokser er jeg veldig glad i Coline-boksene fra Clas Ohlson. Pestoglass har for øvrig perfekt størrelse til f.eks. hel stjerneanis. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå