Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor interessert er gutten i meg når han sier han ikke vil treffe meg på grunn av Corona.
Vi var først sammen i 3-4 måneder, og gikk så over til å bli mer friends with benefits.
Han at han ikke kan treffe meg pga Corona.  Han sier han er redd for at jeg smitter han.
Jeg har testet meg for corona frivillig, fordi jeg følte meg i dårlig form en ukes tid. Den var negativ. Jeg har to sønner på 18 år ( også han testet frivillig for corona ) og en på 21 år.  De er sammen med kamerater og lever omtrent som tidligere - men er ikke på fester som før.
Minste mann går som vanlig på skole. Den eldste har kjæreste i Oslo, og drar ofte til henne helgene.
 Altså; han vil ikke vil treffe meg i tilfelle JEG blir smittet av sønnene mine. Slik har det vært i 1,5 måned.
Har han mistet interessen til å treffe meg ?
Eller er det slik at noen har helt angst for å få corona. ?

Endret av marihøna1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har faktisk helt angst, men det høres veldig sært ut, hadde blitt litt mistenksom, ja. 

Anonymkode: 175b8...06f

• Liker 6
Skrevet

Om han ikke er i risikogruppen på grunn av ekstrem overvekt + hjertesykdom. Eller tar seg av eldre foreldre. Så hadde det vært dump-grunn for min del. Jeg orker ikke hysterikere. 

Anonymkode: 2f853...443

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke orket en som var så hysterisk og begrenset livet sitt så mye pga corona

Anonymkode: 03dcf...58e

• Liker 2
Skrevet

Har han barn selv?

Anonymkode: 9cc64...680

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke orket en som var så hysterisk og begrenset livet sitt så mye pga corona

Anonymkode: 03dcf...58e

Dette. De må være utrolig slitsomme å ha med å gjøre

• Liker 1
Skrevet

Vet du om det kan være en årsak til at han tenker slik? Jeg er ekstra forsiktig overfor mine foreldre, som begge to er i største risikogruppe. 

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han barn selv?

Nei, han har ikke barn.

Skrevet
28 minutter siden, PM75 skrev:

Vet du om det kan være en årsak til at han tenker slik? Jeg er ekstra forsiktig overfor mine foreldre, som begge to er i største risikogruppe. 

Han bor alene.

Skrevet

Gå videre, ikke vits å kaste bort mer tid på det der.

Anonymkode: e3d47...327

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, marihøna1 skrev:

Han bor alene.

Jeg bor med mann & barn, og ikke foreldrene mine. Men jeg er ekstra forsiktig, blant annet fordi en av mine foreldre er under aktiv kreftbehandling. 

• Liker 1
Skrevet

Han har alt vært tydelig på at han ikke er interessert da han degraderte deg fra kjæreste til "venn" han kan pule. Han bare bullshitter deg og er bare for balleløs til å være direkte å si at han er ferdig. Drit i han. Jævla kjip og feig fyr. Æsj!

Anonymkode: 7ec36...1b7

• Liker 4
Skrevet

Hvor gammel er han?

Skrevet

Var ikke du gift og  mannen din hadde en elskerinne? Mener jeg kjenner igjen navnet ditt?

Anonymkode: 40519...d47

Skrevet

Altså, når det gjelder smitte har man ikke bare seg selv å tenke på. Smittes han av deg så smitter han kanskje andre som er i risikogruppe. Det er veldig alvorlig selv om han ikke er i familie med dem. Så skjønner ikke de som skriver at han ikke bør være bekymret så lenge han har familie som er i risiko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...