Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et lite dilemma jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre med.. saken er at jeg dater/er sammen med en som tidligere har slitt med rus. Hasj/kokain/amfetamin osv. vet han har vært på tyngre ting enn det. Han har vært veldig åpen om sitt tidligere problem og har lovet med at han er ferdig med det, og han gir uttrykk for at han er veldig glad/stolt over å være ferdig med slik. Men så har det seg sånn at jeg fikk vite han fortsatt tar kokain. Jeg kjente jeg ble så skuffa og forbanna for at han har løyet for meg. Han vet ikke enda at jeg vet det. En annen sak er at han lyver en del, er ikke ille ting han lyver om men sånne teite historier som ikke henger på greip. Ting begynner å skurre veldig nå, og jeg tror ikke på noe han sier lengre. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp med han. Vet heller ikke om det her er noe jeg vil satse på, vi har ikke drevet av så lenge. Jeg er glad i gutten men det virker som han har flere problemer enn jeg antok.. jeg har veldig dårlige forhold bak meg så jeg er redd for å havne der igjen.. what to do?!

Anonymkode: 06a9f...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri vært sammen med en som tar kokain eller annen narkotika. Styr unna, det kan ikke se for meg at det vil gå rette veien

• Liker 4
Skrevet

Gå videre.  Du vil vel ikke alltid rangeres som nummer to?

• Liker 3
Skrevet

Kokain er det verste. Alle jeg kjenner som begynte med det har mistet kontroll over forbruket. Man blir veldig avhengig og det skjer lenge før man er klar over det selv.

Anonymkode: 5901a...046

• Liker 2
Skrevet

Kokain er veldig dyrt og veldig avhengighetsskapende. Sannsynligvis har han usikret gjeld.

Anonymkode: 55b29...593

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo kjørt, og det vet du. En som ruser seg og lyver......

Anonymkode: a3488...742

• Liker 1
Skrevet

Han er verdens snilleste gutt ellers! Gjør alt for meg, men det her bekymrer meg. I tillegg er han veldig «klengete». Vil helst være sammen konstant, ta på meg konstant, savner meg etter kun noen timer. Det var det første «røde flagget» for meg. Siden jeg har vært i et kontrollerende forhold før. Har pratet med han men han tar det ikke helt til seg.. blir bare flere ting som skurrer.

Skrevet
2 minutter siden, Fortviletjente123 skrev:

Han er verdens snilleste gutt ellers! Gjør alt for meg, men det her bekymrer meg. I tillegg er han veldig «klengete». Vil helst være sammen konstant, ta på meg konstant, savner meg etter kun noen timer. Det var det første «røde flagget» for meg. Siden jeg har vært i et kontrollerende forhold før. Har pratet med han men han tar det ikke helt til seg.. blir bare flere ting som skurrer.

Han høres egentlig bare nyforelska ut her? Hvordan har du fått vite at han fortsatt tar kokain? 

Skrevet
Akkurat nå, ~white lady~ skrev:

Han høres egentlig bare nyforelska ut her? Hvordan har du fått vite at han fortsatt tar kokain? 

Av venner av han og meg. De trodde jeg visste det men jeg har ikke gitt det en tanke.

Skrevet
4 minutter siden, Fortviletjente123 said:

Sørg i alle fall for at han ikke får mulighet til å ta opp lån i ditt navn. Og ikke lån ham penger.

Anonymkode: 55b29...593

Skrevet

Hvis det stemmer, så kan ikke du redde han fra rusproblemet hans ❤️ . 

Skrevet

Han er åpenbart ikke ferdig med det når han fortsatt ruser seg. Dropp hele fyren. 

Anonymkode: 72a28...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...