Gå til innhold

føflekkkreft

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_thei_*
Skrevet

Har noen noen erfaringer rundt dette?? Kan føflekkene endre seg , vokse, blø o.l selv om de er friske?? Har nettopp oppdaget en skummel på mannen min og syns det er svært lite kjekt, legen er på ferie så han fikk komme om 3-4 uker... Er ikke det alt for lenge når behandlingen starter 10 senest ti dager etter diagnose!! Blir så sint! er kjempefrustrert!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sesselja
Skrevet

Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men mine føflekker gjør det i alle fall (endrer seg altså). Legen har tittet på dem flere ganger og hver kan konkludert med at alt er bra.

Skrevet

Men hvis legen har ferie så er det jo en vikar for han. Ellers må man kontakte et annet legekontor. Mener alle leger med ferie skal ha en som har ansvaret for den ferierende leges pasienter.

Volvat om du har det i nærheten elelr annet privat. Koster litt mer, me man får fort time.

Oftest er det ikke føflekkkreft, men behandling bør jo starte så for som mulig om det skulle vise seg å være det da :)

Prøv å finn en annen lege som kan se på det.

Skrevet

Om føflekken blør bør han få den sjekket så fort som mulig. Ring tilbake til legen og mas, han har plikt til å skaffe vikar når han selv er borte. Eller ring et annet legekontor og hør om de har mulighet til å hjelpe der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...