AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Ja, jeg er der at jeg rett og slett har gitt opp. Det «ungdommelige» romantiserte synet på kjærlighet har egentlig dødd helt ut i meg, i en alder av 26. Jeg har vært forelsket og jeg har vært i forhold, men på veien har liksom håpet om den store kjærligheten blitt knust. Noen som har vært der at de har gitt opp, for likevel å finne kjærligheten? Eller må man være positiv og sette loven om tiltrekning til verks for å faktisk finne noe ekte? Anonymkode: 3d0cd...ce5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Slenger meg på denne tråden i håp om å lese noe oppløftende! Har gitt opp selv. 33 år, null sjans. Anonymkode: f1fe7...e3c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Ja, traff min nåværende samboer i en alder av 35, har nå bodd sammen i ca 14 år. Anonymkode: 11ec0...289 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg hadde vel egentlig gitt opp. Oppsøkte ikke noen for å bli kjent eller date. Hadde slettet tinder fra telefonen, profilen min på sukker var blitt inaktiv, var ikke særlig aktiv på fetlife heller. Men, en dag fikk jeg melding på fetlife, som førte til et møte, og så til et møte til. Plutselig var jeg intenst forelsket, og det var gjensidig! I en alder av 38 år! Dette var nesten ett år siden nå, og vi er fremdeles et par. Har aldri vært så lykkelig og forelsket noengang. Egentlig helt absurd at det skulle skje med meg. Jeg er innadvendt og usosial, men likevel møtte jeg altså ved en tilfeldighet drømmemannen lenge etter at jeg hadde sluttet å lete. Håper forholdet vårt aldri tar slutt, føler meg heldig og lykkelig hver dag. Anonymkode: e1068...5bc 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Nei du må ikke gi opp! Du er så ung, jeg er sikker på at du vil treffe noen. Jeg traff ikke noen før i fjor i en alder av 34 😃Men det er noe med å ha døra på gløtt hvertfall for at noe bra kan skje. Du minsker sjansene for at ting skjer når du gir opp. Anonymkode: f4b80...385 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg hadde gått så langt at jeg sa at jeg aldri mer skulle bli sammen med en mann, jeg har blitt såret og "ødelagt" tidligere. Jeg begynte å trene med kun kvinner, men instruktøren var en mann.. Som jeg er gift med i dag👏❤ Så de dukker opp når man minst venter det, det er en klisjé, men det er jo noe i det😊 Anonymkode: 3c734...032
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #8 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg trodde jeg hadde gitt opp, etter brudd nå med ekstreme tilfeller. Så skrev en gammel date til meg. En jeg har tenkt på så mange ganger.. Så vi har møttes og skrives. Men det er for tidlig å si om det er kjærlighet.. Kanskje han bare var ute etter en ting. Aner ikke.. Kanskje jeg har gitt litt opp.. Anonymkode: e84c8...b80
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 Nja. Jeg har alltid hatt troen på kjærligheten, men etter en stygg skilsmisse forventet jeg å være alene lenge. Helt inneforstått med det, og helt ok med det. Men der stod drømmemannen foran meg fortere enn jeg kunne forestilt meg. Ironisk nok så fungerer det å ikke lete for min del. Er da jeg bare har vært meg selv fullt og helt. Det er jeg enda da:) Det har tydeligvis gitt gevinst for meg å ikke lete, men det er jo lett å si og vanskelig å gjennomføre. Har alltid hatt tro på kjærligheten, men aldri vært på aktiv jakt. Anonymkode: d525d...c2e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #10 Skrevet 11. oktober 2020 Takk for svar. Har gitt opp leting jeg også, så får bare ta ting som de kommer... ❤️ Ts Anonymkode: 3d0cd...ce5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #11 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg gir aldri opp kjærligheten. Kjærlighet kjenner meg og jeg kjenner kjærligheten, og når jeg går rundt, så går jeg med kjærligheten. Og jeg er ikke avhengig av å søke bekreftelse eller kjærlighet fra noen andre, slikt er bare bullshit uansett. Klarer meg mye bedre alene, uten noen som bare er en belastning for meg og kjærligheten min. Anonymkode: f6306...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå