Anciol Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Har vært plaget med vond og stiv rygg etter å ha vasket og støvsugd gulvene huset i det siste, så jeg har måtte latt ungene hjelpe til, med dette. Men så en dag kom mannen min hjem med "Robbie"(Robotstøvsuger), så nå gjør Robbie alt støvsuger og vasker gulvet , så ryggen min får hvile! Tar selvsagt en del av klesvasken , og rydder kjøkkenet , mens mannen min tar bad og toalett, og ungene tar rommene sine og legger klærene sine på plass samt går ut med søppel og papir. 16
Bunuel Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Du har en normalt oppegående mann. Gratulerer. 31
Kada Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Så fint med et positivt innlegg på KG 🙂 God helg! 10
Jessic_a Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Så koselig med et positivt innlegh🥳 Vil også ta meg frihet til å skryte av min gode og fantastiske mann. I går kom han med blomster og sushi som vi kunne nyte når barna hadde lagt seg. Han vet at jeg har hatt det travelt på jobb og trengte en brake 7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 Altså damer, vi må slutte å behandle menn som om de kommer udugelige som standard, og at hver minste lille filleting som de klarer å gjøre for fellesskapet, forvandler de om til hvite, skinnende riddere. Jeg spyr. Anonymkode: 4f861...8e8 30
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 Så det var ikke et alternativ for mannen å vaske gulv selv mens du har dårlig rygg? Det måtte en robot til? Skikkelig kjernekar, ass. Skjønner du er stolt. Bar han roboten hjem helt selv også? Anonymkode: 4b7cc...94b 17
Nerine_ Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 Selvfølgelig skal alle i huset bidra! Det skulle jo bare mangle at mannen (og barna!) gjør sitt, jeg må si at jeg heldigvis ikke kjenner igjen disse ubrukelige mennene som stadig er omtalt her på KG. 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 Bra! Min mann gjør dette hver dag. Han vasker, rydder og lager middag hver dag. Jeg tar klesvasken for han liker ikke det, men jeg syns det er gøy. Anonymkode: 11a12...073 2
Gjest BethD Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 Annerledes innlegg må jeg si Men det er jo selvsagt sånn det skal være Alle må bidra når helsa svikter. Har selv nettopp operert underlivet og mannen har stått for det meste med 1åringen vår Noe som Såklart skal være en selvfølge men føler alikevel ikke det er det og føler meg veldig heldig, for han selv sliter en god del med ryggen. Så vi hjelper hverandre når det trengs, som det bør være i et sunt forhold
Gjest BethD Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bra! Min mann gjør dette hver dag. Han vasker, rydder og lager middag hver dag. Jeg tar klesvasken for han liker ikke det, men jeg syns det er gøy. Anonymkode: 11a12...073 Gøy? Hjelpe meg, skulle ønske jeg syns det var gøy 🤣
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 Koselig med ett hyggelig innlegg ❤ Tar meg også friheten til å skrive noen ord om min forlovede. Som er alt man "bør" ha i sin utvalgte , men som for meg er så mye mer. Han er seg hør og bør trofast, snill, omtenksom, fornuftig og ærlig. Men han er også utrolig på andre måter som er mer attraktivt for min persoblighet. Som ambisiøs, men samtidig familiekjær, støtter mine drømmer (og jeg hans), morsom, leken, passe barnslig og seriøs om hverandre, engasjert og har kjekke interesser. Da vi bodde i avstandsforhold med 18 timers reisevei i 4 år sendte han meg første året en "carepaggage" (eller hvordan det skrives..) med roser, sjokolade, roser, bilde av oss og hjemmelaga kuponger på aktiviteter vi skulle gjøre eller som han skulle gjøre for meg neste gang vi sees. Han sendte pakken i posten, så blomstene var rotne, hadde ødelagt kupongen og sjokoladen var uspiselig. Allikevel den fineste omtanken jeg kunne tenke meg. Har bildet i stua og tenker ofte på hvor heldig jeg er som har han ❤ Anonymkode: 1e912...51e 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, BethD skrev: Gøy? Hjelpe meg, skulle ønske jeg syns det var gøy 🤣 Jeg elsker klesvask men hadde jeg måttet ta meg av alt annet også så hadde jeg nok ikke det. Det er gøy fordi jeg slipper oppvask, vasking av gulv, støvsuging, lage middag osv. Anonymkode: 11a12...073
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 19 minutter siden, Bunuel skrev: Du har en normalt oppegående mann. Gratulerer. Umm nei, i følge standarden ellers her på KG så bør faktisk ts mann rive av seg skjorta og avsløre S symbolet for supermann! Ts, du har rett til å være glad og stolt av ham Anonymkode: 90f40...dcb 2
vintage Skrevet 9. oktober 2020 #14 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg ser at det faller enkelte tungt for brystet at ts skryter av mannen i sitt liv 😅 Heia, ts. Godt med løsningsorienterte menn! 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #15 Skrevet 9. oktober 2020 Det er da alltid hyggelig at noen tenker på, og prioriterer deg. Ha en fin helg Anonymkode: 9f6b6...b4e 4
Raven.Writingdesk Skrevet 9. oktober 2020 #16 Skrevet 9. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Koselig med ett hyggelig innlegg ❤ Tar meg også friheten til å skrive noen ord om min forlovede. Som er alt man "bør" ha i sin utvalgte , men som for meg er så mye mer. Han er seg hør og bør trofast, snill, omtenksom, fornuftig og ærlig. Men han er også utrolig på andre måter som er mer attraktivt for min persoblighet. Som ambisiøs, men samtidig familiekjær, støtter mine drømmer (og jeg hans), morsom, leken, passe barnslig og seriøs om hverandre, engasjert og har kjekke interesser. Da vi bodde i avstandsforhold med 18 timers reisevei i 4 år sendte han meg første året en "carepaggage" (eller hvordan det skrives..) med roser, sjokolade, roser, bilde av oss og hjemmelaga kuponger på aktiviteter vi skulle gjøre eller som han skulle gjøre for meg neste gang vi sees. Han sendte pakken i posten, så blomstene var rotne, hadde ødelagt kupongen og sjokoladen var uspiselig. Allikevel den fineste omtanken jeg kunne tenke meg. Har bildet i stua og tenker ofte på hvor heldig jeg er som har han ❤ Anonymkode: 1e912...51e 😂😂🤣🤣😂 Dagens!! 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså damer, vi må slutte å behandle menn som om de kommer udugelige som standard, og at hver minste lille filleting som de klarer å gjøre for fellesskapet, forvandler de om til hvite, skinnende riddere. Jeg spyr. Anonymkode: 4f861...8e8 Vel... les innlegget over. 🙈🙈 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #17 Skrevet 9. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Koselig med ett hyggelig innlegg ❤ Tar meg også friheten til å skrive noen ord om min forlovede. Som er alt man "bør" ha i sin utvalgte , men som for meg er så mye mer. Han er seg hør og bør trofast, snill, omtenksom, fornuftig og ærlig. Men han er også utrolig på andre måter som er mer attraktivt for min persoblighet. Som ambisiøs, men samtidig familiekjær, støtter mine drømmer (og jeg hans), morsom, leken, passe barnslig og seriøs om hverandre, engasjert og har kjekke interesser. Da vi bodde i avstandsforhold med 18 timers reisevei i 4 år sendte han meg første året en "carepaggage" (eller hvordan det skrives..) med roser, sjokolade, roser, bilde av oss og hjemmelaga kuponger på aktiviteter vi skulle gjøre eller som han skulle gjøre for meg neste gang vi sees. Han sendte pakken i posten, så blomstene var rotne, hadde ødelagt kupongen og sjokoladen var uspiselig. Allikevel den fineste omtanken jeg kunne tenke meg. Har bildet i stua og tenker ofte på hvor heldig jeg er som har han ❤ Anonymkode: 1e912...51e Det er faen meg noe av det søteste, så søtt og naivt på samme tid ❤ Anonymkode: 90f40...dcb 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #18 Skrevet 9. oktober 2020 4 minutter siden, Raven.Writingdesk said: 😂😂🤣🤣😂 Dagens!! Vel... les innlegget over. 🙈🙈 Herregud. "Ååå min mann kjøpte mat". Imponerende, du. 🙄 Anonymkode: 4f861...8e8 8
Nerine_ Skrevet 9. oktober 2020 #19 Skrevet 9. oktober 2020 54 minutter siden, vintage skrev: Jeg ser at det faller enkelte tungt for brystet at ts skryter av mannen i sitt liv 😅 Heia, ts. Godt med løsningsorienterte menn! Er du ikke enig i at det bør være en selvfølge at mannen bidrar? 3
vintage Skrevet 9. oktober 2020 #20 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Er du ikke enig i at det bør være en selvfølge at mannen bidrar? Jo, selvsagt. Men jeg lar meg likevel ikke irritere over at noen ønsker å rose den man bor sammen med innimellom - og denne var egentlig forfriskende. Vi bør ta oss litt mer tid til å sette pris på selvfølgeligheter innimellom også. Det skader ingen, det gjør kun godt 2
Anbefalte innlegg