Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker crinone og har hørt at den kan irritere slimhinnene. Jeg har ikke følt noe ubehag, men har nå ved to anledninger hatt blødninger. Det har vært helt rødt blod, nok til å lage flekk på trusa, men det har ikke vart så lenge, og jeg har ikke hatt noe smerte. Første blødning var ca. 24 timer etter sex, og andre blødning fikk jeg nå, en dag etter vaginal ul. Kan sex og vaginal ul være årsaken til blødning en dag senere? Ul så helt fin ut i går. Jeg er i uke 7, blir så bekymret 😞

Anonymkode: 3cc97...42e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crinone irriterer vel slimhinnene slik at det kan godt tenkes at samleie og ul har forårsaket blødning hos deg. At alt så bra ut i går er jo et godt tegn😊 Selv har jeg ikke blødd med Crinone, men har heller ikke hatt samleie mens jeg har brukt det.

Hvorfor bruker du Crinone da? Er det ivf? Eller har du hatt habituell abort?

Anonymkode: addf4...371

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Crinone irriterer vel slimhinnene slik at det kan godt tenkes at samleie og ul har forårsaket blødning hos deg. At alt så bra ut i går er jo et godt tegn😊 Selv har jeg ikke blødd med Crinone, men har heller ikke hatt samleie mens jeg har brukt det.

Hvorfor bruker du Crinone da? Er det ivf? Eller har du hatt habituell abort?

Anonymkode: addf4...371

Jeg fikk crinone pga kort lutealfase. Jeg håper det er crinonen som er årsaken!! 

ts

Anonymkode: 3cc97...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...