AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jeg har tenkt lenge på at jeg kanskje kunne ha gjort dette, men aner ikke hvordan man gjør det. Kan jeg få ønske meg en trinn for trinn-fremgangsmåte fra dere som kan det? Går ut fra at jeg ikke gjør det fra pc`en, så da er det vel mobilen som er verktøyet? På forhånd takk fra en til som skal ut og ta fine naturbilder. Anonymkode: 59a02...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Del Skrevet 9. oktober 2020 Hva med å laste ned appen på mobilen din, og trykke lag konto?😊 Anonymkode: 5f73b...232 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Del Skrevet 9. oktober 2020 Last ned appen og lag en konto. det er liksom ikke noe mer hokus pokus en det :p Anonymkode: 1e99e...0d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Del Skrevet 9. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å laste ned appen på mobilen din, og trykke lag konto?😊 Anonymkode: 5f73b...232 Beklager men, ja, hva med det? Det er ikke alle det ligger like naturlig for å forholde seg til mobiler og alt som er nytt, som resten av verden ser ut til å kunne fra de var født. Derfor spør jeg og håper på konstruktivt svar trinn for trinn. Noen må fremdeles ha det inn med teskje fordi alt er nytt og ingenting er innlysende når man ikke kan det. Hvordan får man bilder inn på instagram? Trinn for trinn? Når jeg pent spør om hjelp, er det lite hjelp i å skrive "bare last ned og ta deg sammen". Anonymkode: 59a02...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Del Skrevet 9. oktober 2020 Nå er hverken smartmobil eller instagram så veldig nytt lenger da. Men som ab over her sa (og som du siterte. Ikke for å være frekk, men du er gammel nok til å vite om den uttrykksformen vedkommende brukte) er det bare å laste det ned, og trykke på lag ny konto. Veldig enkelt, og de er bare å følge stegene og fylle ut det som skal fylles ut. Etter du har registrert deg ser du en + nederst på skjermen din, der kan du adde bilder. Anonymkode: 67e6b...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Del Skrevet 9. oktober 2020 Ikke vær redd for å prøve deg frem, mobilen eksploderer ikke. Anonymkode: 67e6b...a5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Del Skrevet 9. oktober 2020 Takk for svar. Jeg skal forsøke. Anonymkode: 59a02...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Del Skrevet 9. oktober 2020 selv hjernedøde paradise hotell deltakere klarer å lage seg en instakonto. Anonymkode: f18df...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 9. oktober 2020 #9 Del Skrevet 9. oktober 2020 Det er bare å laste ned og skrive inn informasjonen de trenger. Bare å spørre om du trenger hjelp til noe☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #10 Del Skrevet 11. oktober 2020 Ts her. Må man oppgi virkelig navn og adresse, eller kan man lage fiktivt navn for beskyttelsens skyld? Gir man fra seg retten til å eie bildene og kontoen, slik som en visst gjør på facebook? Anonymkode: 59a02...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #11 Del Skrevet 11. oktober 2020 Minner meg litt om moren min, spør alltid først i stedet for å prøve. Og må ha alt inn med teskje. Instagram er eid av Facebook, så det er nok rimelig likt. Men det er jo bare å lese betingelsene som kommer opp, så finner du ut. Anonymkode: c8bfb...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #12 Del Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minner meg litt om moren min, spør alltid først i stedet for å prøve. Og må ha alt inn med teskje. Anonymkode: c8bfb...6de Wow. Tusen takk, du er jammen hyggelig og hjelpsom. Anonymkode: 59a02...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #13 Del Skrevet 11. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Må man oppgi virkelig navn og adresse, eller kan man lage fiktivt navn for beskyttelsens skyld? Gir man fra seg retten til å eie bildene og kontoen, slik som en visst gjør på facebook? Anonymkode: 59a02...eb5 Du kan lage et fiktivt navn. Anonymkode: a6e71...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #14 Del Skrevet 13. oktober 2020 På 11.10.2020 den 14.34, AnonymBruker skrev: Ts her. Må man oppgi virkelig navn og adresse, eller kan man lage fiktivt navn for beskyttelsens skyld? Gir man fra seg retten til å eie bildene og kontoen, slik som en visst gjør på facebook? Anonymkode: 59a02...eb5 Du kan jo ta noe fiktivt. Instagram eies av FB så er nok ganske så likt. Anonymkode: 411d9...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #15 Del Skrevet 13. oktober 2020 På 11.10.2020 den 14.45, AnonymBruker skrev: Wow. Tusen takk, du er jammen hyggelig og hjelpsom. Anonymkode: 59a02...eb5 Sjelden farlig å prøve seg fram. Og ja, jeg svarte faktisk på noe du spurte om. Anonymkode: c8bfb...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå