Gå til innhold

Slemt å la ham kjenne på det å sjelden få komme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste noe her som fikk meg til å tenke litt... 

Spm var om menn hadde giddet å ha sex noe særlig ofte om de «aldri» fikk komme.

Jeg tenker ikke at det skal være noen form for hevn men for å bevisstgjøre ham litt. Her virker det som om fokuset kun er på hans orgasme og min er irrelevant. ( Og før noen roper «kvinner er ansvarlig for egen orgasme!» -vel, hvor lett er det å få til når mannen kun peiser på i 1-2 min og man ikke «får lov» til å bevege seg noe særlig..?)

Jeg liker å tilfredsstille mannen oralt og ved å leke med penisen hans til han kommer, og etter at han har kommet så legger han seg til å sove... Før gjorde han innimellom noe for at jeg også skulle nyte men dette skjer ikke lenger. Så jeg vurderer nå å stoppe før han kommer og legge meg til å sove...

Anonymkode: ed550...bfc

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ikke få tømme seg i dama er bortkastet sex. 

Anonymkode: 6cb31...152

• Liker 1
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet

Det er jo vel fortjent. Han behandler deg jo som høyrehånda. :( 

Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å ikke få tømme seg i dama er bortkastet sex. 

Anonymkode: 6cb31...152

Å ikke få orgasme av mannen sin er bortkasta sex. Det går faktisk begge veier. 🤡 

Skrevet

Hadde slutta tvert med å gi ham noen form for orgasme

Anonymkode: d721f...260

• Liker 5
Skrevet

Er vel i hvert fall ikke noe "slemmere" enn at han snur seg og sover etter du har gitt ham sitt (uten å få noe igjen). 

Anonymkode: f720f...47c

• Liker 7
Skrevet

Hevn løser jo ikke problemet? Du verden så usexy og amatørmessig gjordt😅

• Liker 3
Skrevet

Han høres egoistisk ut, jeg sier go for it. 

Anonymkode: 2d466...b85

• Liker 6
Skrevet

Kanskje ikke særlig løsningsorientert eller god kommunikasjon, men jeg blir nysgjerrig selv. Du kan jo prøve det som et eksperiment 3-4 ganger før du tar praten om hvordan det å ikke få orgasme påvirker sexlysten 

Anonymkode: 96b3c...2dd

• Liker 4
Skrevet

Denne mannen hadde jeg ikke giddet å hatt sex med i det hele tatt. 

Anonymkode: 2522b...619

• Liker 5
Skrevet

Hvor ble det av kommunikasjonen? Hva med å snakke sammen?

• Liker 2
Skrevet

Har du prøvd å snakke med ham? Og hvis du ikke når gjennom, kan du jo si at det ikke blir mer sex uten at du også tilfredsstilles. For eksempel: Han får kun stimuli ETTER han har fått deg til å komme.

Jeg har tro på åpen og direkte kommunikasjon som det er mulig for partneren å forstå. Og det opplegget som skisseres i HI er jeg ikke sikker på om jeg selv ville forstått som kvinne heller. Tror jeg bare ville blitt usikker og lei meg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det med eksen i en liten periode. Men vi var veldig åpne med hverandre og hadde mye humor rundt sex, så jeg kunne si ting som at "nå har du ikke fått meg til å komme på flere uker" uten at han tok det veldig høytidelig og uten at vi ikke visste godt at orgasmer er et delt ansvar. Men jeg da i hvert fall noe sånt og så at han bare kunne glemme å få orgasme med meg. Det ble en teasing-greie, selvfølgelig, som temmelig fort gjorde at han tok seg sammen og brukte mer tid på oral og de tingene jeg kom av og ga meg noen opplevelser jeg aldri glemmer...

Anonymkode: aaa2b...1f7

• Liker 1
Skrevet

DU lar han få orgasmen sin først, men det kan DU gjøre noe med.

Anonymkode: 932ee...e77

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

DU lar han få orgasmen sin først, men det kan DU gjøre noe med.

Anonymkode: 932ee...e77

Jeg vil gjerne endre på dette men vet ikke hvordan. Feks når jeg begynner å bevege meg slik at jeg vet at jeg får komme, så kommer han før jeg selv rekker å komme -selv om jeg ikke trenger særlig mer enn 2-3 min om jeg ikke blir «forstyrret».

ts

Skrevet

Jeg har ikke snakket med ham om dette fordi jeg ikke ønsker at han skal oppleve det som klaging, og at jeg dermed kan gjøre det hele enda mer vanskelig.

Er redd for å såre ham. Mulig mitt «eksperiment» ikke vil være særlig bra i så måte heller da...

ts

Gjest Paramount
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spm var om menn hadde giddet å ha sex noe særlig ofte om de «aldri» fikk komme.

Dersom det var meg ville det tent meg skikkelig dersom hun tok ansvar på denne måten. Kvinner skal og bør stille krav, innenfor rimelighetens grenser, også mht sex.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg vurderer nå å stoppe før han kommer og legge meg til å sove...

Dersom du ikke har andre måter du kan formidle at du ikke er fornøyd, så synes jeg du absolutt burde legge deg til å sove.

Skrevet

Går fint an å gjøre noe som, i utgangspunktet, virker slemt (og egoistisk) til noe spennende og erotisk, for begge. 

Teasing er som kjent noe mange enten har eller kan få glede av. Prøv deg fram. Mitt råd: begynn gjerne mens dere er påkledd, våkne og sex ikke er tema. Terg han litt verbalt, ert han, si at han må please deg før han får noe. Fortsett å leke med han slik du beskriver i startinnlegget men stopp like før han spruter, gjerne gjenta "øvelsen" flere ganger og han blir forhåpentligvis desperat kåt og sexy frustrert. Så kan du velge å fullføre slik du pleier og han kommer eller du kan være "slem" og bestemme hva som tillates, for eksempel;

1 Stoppe rett før han spruter, si "thats it baby, nå sover vi" (og sjekk reaksjonen, det kan gå begge veier)

2 Avslutte suging og eventuelt "håndarbeid", rett før han spruter, ikke rør han, la han henge der "på kanten" og han tømmes på en "slem" og, for han, frustrerende måte. Mulig oppside; han forblir hard og kåt/ivrig på mer ganske umiddelbar. Mulig nedside; han blir ordentlig irritert og skuffet. 

3 Hvis dere har sex, press han ut like før han kommer og si at han må vente, ikke får komme og nå er det god natt. 

Det finnes mye gøy og erotisk man kan utforske og praktisere med teasing og det som gjerne omtales som Tease&Denial i mer BDSM relaterte miljøer/segmenter. Stikkordet er som alltid; snakk sammen, ha det gøy, tør å utforske, del, vær åpne og ærlige uten alt for mange forutinntatte holdninger eller bekymringer. Kan gi en bedre balanse i (sex) livet om man liker det/lykkes. 

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Helt innafor når han er sånn at han kun tenker på seg selv og driter i deg. Begge fortjener å få komme. Det beste er jo å gi partneren orgasme. Så skjønner meg ikke på de som kun tenker på seg selv. 

Skrevet

Ville kanskje prøvd å snakke med han først. Hjelper ikke det, så er metoden din helt innafor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...