AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Hei dere! Jeg lurte på om det er noen super kommende eller super mammaer som kunne sende meg en liste over alle link de vet om hvor jeg kan kjøpe inn babyutstyr? Jeg planlegger og kjøpe litt og litt. Så helt super dupert om dere kan alle komme med listene dere har ❤️ Tuuuuusen hjertelig ♥ God Helg 💞 Anonymkode: 0dd54...08a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Finn.no (seriøst, du sparer enormt på å kjøpe brukt, og mye av babyutstyr blir brukt så kort tid at det ser ut som nytt). ikea.no mimmis.no jollyroom.no lekmer.no Anonymkode: 48adf...933 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Finn.no (seriøst, du sparer enormt på å kjøpe brukt, og mye av babyutstyr blir brukt så kort tid at det ser ut som nytt). ikea.no mimmis.no jollyroom.no lekmer.no Anonymkode: 48adf...933 Jeg er fullstendig enig med deg. Jeg kommer ikke til å kjøpe alt det er bare for å se og titte litt. Det meste vil nok være brukt ❤️ så lenge det er i god stand er det bare å vaske det godt og sørge for at man vedlikeholder utstyr så blir det bra Er veldig optatt av miljøvennlighet men syntes det er bare fint å se så ser jeg også hva jeg kanskje mangler. Anonymkode: 0dd54...08a 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fullstendig enig med deg. Jeg kommer ikke til å kjøpe alt det er bare for å se og titte litt. Det meste vil nok være brukt ❤️ så lenge det er i god stand er det bare å vaske det godt og sørge for at man vedlikeholder utstyr så blir det bra Er veldig optatt av miljøvennlighet men syntes det er bare fint å se så ser jeg også hva jeg kanskje mangler. Anonymkode: 0dd54...08a Bare vær obs på at veldig mye av det utstyret de viser i babybutikkene, er helt fullstendig unødvendig. Det er lett å bli lokket til å tro at man absolutt trenger en Organizer til barnevognen, men altså, jeg har nå tre unger og har aldri verken hatt eller savnet noe sånt. Anonymkode: 48adf...933 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare vær obs på at veldig mye av det utstyret de viser i babybutikkene, er helt fullstendig unødvendig. Det er lett å bli lokket til å tro at man absolutt trenger en Organizer til barnevognen, men altså, jeg har nå tre unger og har aldri verken hatt eller savnet noe sånt. Anonymkode: 48adf...933 Ja vet du hva? Jeg er så enig. De gjør jo det så klart for at vi skal kjøpe mer hehe. Men som du sier man har jo ikke bruk for alt sammen egentlig. Anonymkode: 0dd54...08a
Strikkesokken Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 Mine favoritter, bortsett fra det som er nevnt over her er Babyshop.no Minikids.no
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 Vet du, når du får baby trenger baby så utrolig lite annet enn deg, en trygg plass å sove, litt klær, tepper, Bilstol og et trygt stellebord (samt god organisering ved stellebordet så det blir enklere for deg). Jeg følte jeg måtte ha alt klart før baby kom. Det var virkelig bare tull. Babycall var ikke nødvendig før flere mnd etterpå. Jeg var jo med baby hele tiden. Leker synes jeg det var koseligere å kjøpe når jeg hadde baby, skjønte mer hva hun faktisk var interessert i og ikke. Det er mye jeg har kjøpt som aldri ble brukt. Men det jeg brukte hele tiden var: En god ammepute, vippestol (når baby ble eldre), newbornseat til trippteappstol, stellebord, badestamp, klær, teppe, vogn, bedsidecrib og Bilstol. Det er faktisk veldig koselig å handle til baby når du har fått baby Bruk tid og penger på å organisere huset for å gjøre det enklest mulig for deg når baby kommer ❤️ Anonymkode: c95dd...239 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 Babycare barnashus babybanden Anonymkode: cc337...8bf
Mhmjadda Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 https://www.molliemustard.no/ https://www.colorwool.no/produktkategori/baby/ https://www.laurbaerbarn.no/ https://www.ugleunger.no/
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg oppfordrer til å kjøpe brukt, og støtte de små hvis du har økonomi til å betale litt ekstra, men for bedre service. Anonymkode: b565a...9a9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppfordrer til å kjøpe brukt, og støtte de små hvis du har økonomi til å betale litt ekstra, men for bedre service. Anonymkode: b565a...9a9 Servicen er ikke nødvendigvis bedre i små butikker. Vi støttet en liten lokal butikk da vi kjøpte vogn, og ble ikke det minste overrasket da de gikk konk året etter, for makan til rævva service altså.. Anonymkode: 48adf...933
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Servicen er ikke nødvendigvis bedre i små butikker. Vi støttet en liten lokal butikk da vi kjøpte vogn, og ble ikke det minste overrasket da de gikk konk året etter, for makan til rævva service altså.. Anonymkode: 48adf...933 Tenkte egentlig mer på typ Molliemustard som drives av en kvinne, og som ikke har lokaler. Synes de som regel er mye flinkere på service enn mange større kjeder. Anonymkode: b565a...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå