Gå til innhold

Herlig fyr med mange rare påfunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr som jeg har hatt sex med nå noen ganger. Jeg er ikke forelsket, men han er en fantastisk fin fyr, snill og spennende å prate med, veldig samfunnsengasjert og smart, utrolig tiltrekkende utseende og kropp. Prøver vel å si at vi har det veldig bra både i og utenfor senga når vi er sammen. På én måte er det den beste sexen jeg har hatt. På en annen måte skjer det noen ting som jeg er litt usikker på. Det blir liksom veldig mange påfunn. Vi kliner og kler av hverandre på sofaen, men så plutselig vil han ha meg med inn i dusjen og ha sex der. Eller vi begynner i senga, men så plutselig vil han ha meg stående over kjøkkenbenken. Eller vi er i gang med helt vanlig sex, men så vil han ta frem håndjern (ja takk til bondage, men mer naturlig at man er bundet fra starten av...). Noen av tingene er litt over grensen min også. Nå sist ville han ha meg i vinduskarmen med gardinene trukket fra (han bor i studentbolig, riktignok høyt oppe i etasjene, men stor sjanse for å bli sett av noen). Han respekterte at jeg ikke ville det. Det jeg reagerer mest på er at han aldri virker helt tilfreds. At han er utålmodig, hele tiden tenker neste steg, hvordan sexen kan eskaleres for å bli mer spennende. Stort sett så virker det som om påfunnene kommer løpende helt til de 2-3 siste minuttene før han får orgasme, først da lever han seg ordentlig inn og er "i sonen" sammen med meg.

Har noen opplevd noe liknende? Eller har tips for hvordan jeg kan fortelle han at jeg vil sette pris på at han er mer tålmodig og ikke full av påfunn?

Anonymkode: 3dfd3...e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at vi hadde helt magisk, mind-blowing sex én gang hvor han holdt fokus og levde seg inn i det hele veien, paradoksalt nok en dag han var veldig nedfor og i dårlig humør - ikke full av energi slik han ellers er. 

Skrevet

VIrker som det er veldig spennende for ham, så han vil prøve alt. Jeg har vært slik før; ville prøve sex overalt og i mange rare posisjoner.

Anonymkode: 3558a...f61

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

VIrker som det er veldig spennende for ham, så han vil prøve alt. Jeg har vært slik før; ville prøve sex overalt og i mange rare posisjoner.

Anonymkode: 3558a...f61

Så du ser det som en positiv ting? Jeg tenker motsatt, at han kanskje synes sex med meg er kjedelig og derfor leter etter måter å sprite opp.

Skrevet

Det høres utrolig slitsomt ut.

Anonymkode: 4a760...211

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du ser det som en positiv ting? Jeg tenker motsatt, at han kanskje synes sex med meg er kjedelig og derfor leter etter måter å sprite opp.

Nah. Jeg var sånn før og.

Har ikke noe med deg å gjøre.

Typisk dame tenking du har der.

Anonymkode: d7460...920

Skrevet

Han kan ha adhd å hoppe fra tanke til tanke (dårlige dager, ufokusert osv)

Han kan være usikker å prøver å skape noe mer? Kansje han synes du blir passiv å bytter i jaget etter gnist?

Han kan også kjede seg, men da tror jeg ikke han hadde vært så gira i utgangspunktet

Sikkert lurt å snakke om grenser med sånne☺️

Anonymkode: 952e6...a41

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd å ta styringa for å se hvordan han reagerer på det? 

Skrevet
8 minutter siden, Pinto2013 said:

Har du prøvd å ta styringa for å se hvordan han reagerer på det? 

Jeg tenkte faktisk å skrive om det også i HI, for de fleste gangene jeg har ridd han har akkurat det samme skjedd. Det ser absolutt ut som han liker det, men så plutselig tar han tak i meg og snur meg rundt. Akkurat det har jeg opplevd med ekser også, men det er noe med måten han gjør det på. Så utålmodig, rastløs.

Den ene gangen han var rolig og fulgte min rytme så lot han meg ri lenge og da fikk jeg føle hva jeg går glipp av når han er utålmodig for å si det sånn. Så det er litt kjipt det her.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Han kan ha adhd å hoppe fra tanke til tanke (dårlige dager, ufokusert osv)

Han kan være usikker å prøver å skape noe mer? Kansje han synes du blir passiv å bytter i jaget etter gnist?

Han kan også kjede seg, men da tror jeg ikke han hadde vært så gira i utgangspunktet

Sikkert lurt å snakke om grenser med sånne☺️

Anonymkode: 952e6...a41

ADHD har jeg også tenkt på, for han har personlighetstrekk utenom senga også som trekker i den retningen. 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres utrolig slitsomt ut.

Slitsomt er det ikke enda, for alt er fortsatt nytt, godt og spennende, men jeg ser for meg at det kan bli det. Men den viktigste grunnen til at jeg bryr meg er at jeg vet at det kan bli så utrolig bra mellom oss når han er roligere.

Skrevet

Han bruker deg. Du er levende sexleketøy. Han må skjerpe seg. Men hvorfor gir du kjærestefordeler når dere ikke er forelsket?? Tåpelig av deg. Dette ender ikke bra. Kom deg unna!

Anonymkode: 632f4...0af

• Liker 1
Skrevet

Ved eksempelet du brukte der du rir han ; om du merker at han vil til å hive deg rundt, bare hold fast hendene hans og si muntert «ånei du, nå ligger du her litt» eller noe. Bruk litt humor på det, men vær bestemt.

Anonymkode: b8822...efa

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen opplevd noe liknende? Eller har tips for hvordan jeg kan fortelle han at jeg vil sette pris på at han er mer tålmodig og ikke full av påfunn?

Han er ung, energisk og utforskende. Han bør nok ha litt mer fokus på å holde begge i sonen sammen. 
Snakk med ham, fokusér på øyekontakt når dere har sex. Han høres jo ut som et funn, men litt mye i sin egen boble. Du må jorde ham litt. Hva med å planlegge sammen?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Slitsomt er det ikke enda, for alt er fortsatt nytt, godt og spennende, men jeg ser for meg at det kan bli det. Men den viktigste grunnen til at jeg bryr meg er at jeg vet at det kan bli så utrolig bra mellom oss når han er roligere.

Hvis han ikke blir roligere da?

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis han ikke blir roligere da?

Jeg synes det er god sex. Morsomt og spennende, bortsett fra de tingene som har vært over grensene mine. Men det er litt frustrerende når jeg vet at det kan være magisk med han. Kjemien er der og vi passer sammen. Skulle bare ønske han var mer til stede i nuet og hos meg, i senga.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en fyr som jeg har hatt sex med nå noen ganger. Jeg er ikke forelsket, men han er en fantastisk fin fyr, snill og spennende å prate med, veldig samfunnsengasjert og smart, utrolig tiltrekkende utseende og kropp. Prøver vel å si at vi har det veldig bra både i og utenfor senga når vi er sammen. På én måte er det den beste sexen jeg har hatt. På en annen måte skjer det noen ting som jeg er litt usikker på. Det blir liksom veldig mange påfunn. Vi kliner og kler av hverandre på sofaen, men så plutselig vil han ha meg med inn i dusjen og ha sex der. Eller vi begynner i senga, men så plutselig vil han ha meg stående over kjøkkenbenken. Eller vi er i gang med helt vanlig sex, men så vil han ta frem håndjern (ja takk til bondage, men mer naturlig at man er bundet fra starten av...). Noen av tingene er litt over grensen min også. Nå sist ville han ha meg i vinduskarmen med gardinene trukket fra (han bor i studentbolig, riktignok høyt oppe i etasjene, men stor sjanse for å bli sett av noen). Han respekterte at jeg ikke ville det. Det jeg reagerer mest på er at han aldri virker helt tilfreds. At han er utålmodig, hele tiden tenker neste steg, hvordan sexen kan eskaleres for å bli mer spennende. Stort sett så virker det som om påfunnene kommer løpende helt til de 2-3 siste minuttene før han får orgasme, først da lever han seg ordentlig inn og er "i sonen" sammen med meg.

Kanskje han aldri har hatt noen som har latt ham eksperimentere før, og nå som han har funnet det så vil han gå så langt som mulig?

Skrevet

Du skal være glad han er så kreativ du, snakk med han om du vil justere det litt 🙂 

Impulsive ting er jo mer spennende enn at alt skal planlegges...

Anonymkode: 65045...564

Skrevet
21 hours ago, jabx said:

Kanskje han aldri har hatt noen som har latt ham eksperimentere før, og nå som han har funnet det så vil han gå så langt som mulig?

Det kan jo hende. Jeg har heller inntrykket av at det er sånn han er. Det passer sånn med personligheten hans. 

Skrevet
På 9.10.2020 den 9.27, AnonymBruker skrev:

Har du bra sex og får du herlige orgasmer av det han gjør med deg?

Han teaser nok både deg og seg selv. Vil tro han får heftige orgasmer etter å holdt på å teaset deg så lenge.

Anonymkode: 39af9...2fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...