Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som godt voksen opplever jeg at det er lite lek med partner.  Har dere rom for lek i deres forhold Hva er det i så fall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med lek her?

Anonymkode: 9ea6e...b93

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med lek her?

Alt som er litt løssluppent.  Knuffing, lekeslossing eller at man har qiuz, eller bare generelt plass for spøk i ulike former

Skrevet

Vi leker masse, slenger småfrekke kommentarer til hverandre, sparker eller dasker hverandre på rumpa som "straff", jager hverandre og han kan fange meg og holde meg fast i sofa/seng i noen sekunder før han kysser meg og slipper.

Vi ler masse også. Og leker med ungene til vi griner av latter. Lek og latter utløser oxitocyn som styrker tilknytningen og relasjonen, tror ikke vi hadde vart så lenge uten lek og humor. ❤

Slutten av 30-årene, sammen i 15 år.

Anonymkode: 29602...b2c

• Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi leker masse, slenger småfrekke kommentarer til hverandre, sparker eller dasker hverandre på rumpa som "straff", jager hverandre og han kan fange meg og holde meg fast i sofa/seng i noen sekunder før han kysser meg og slipper.

Vi ler masse også. Og leker med ungene til vi griner av latter. Lek og latter utløser oxitocyn som styrker tilknytningen og relasjonen, tror ikke vi hadde vart så lenge uten lek og humor. ❤

Slutten av 30-årene, sammen i 15 år.

Vi gjør også disse tingene, men jeg kan ikke fordra det når lek på død og liv skal gå over i kyssing og seksuelle ting. Eksen var sånn. Heldigvis kan jeg og mannen leke sammen uten at det alltid skal være for å få meg i humør til sex.

• Liker 8
Skrevet

Vi promper mye på hverandre,

og viser genitaliene i passende, og upassende, situasjoner.

Moro 😂

Anonymkode: a9d83...eb3

• Liker 2
Skrevet

Vi spiller brettspill og playstation sammen. 

I tillegg kan vi være lekne som i at jeg tørrjukker på mannen om han bøyer seg ned for å ta noe opp av nederste kjøkkenskuffen, og sånt. 

Anonymkode: 52a1b...179

• Liker 6
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi gjør også disse tingene, men jeg kan ikke fordra det når lek på død og liv skal gå over i kyssing og seksuelle ting. Eksen var sånn. Heldigvis kan jeg og mannen leke sammen uten at det alltid skal være for å få meg i humør til sex.

Det har asolutt en egenverdi, uten at det fører til sex. 

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Dubidu said:

Det har asolutt en egenverdi, uten at det fører til sex. 

Nettopp. Jeg synes det er viktig å ha mye av den leken med egenverdi. Så får heller den leken som initieres fordi man vil ha sex skje en gang i blant.

• Liker 4
Skrevet

Vi leker mye, I tillegg bygger lego og spiller ilag ol. Sliter egentlig litt med at noen synes forholdet vårt høres mer ut som vannskap enn et kjæresteforhold, men jeg synes det er positivt med mye lek og at vi kan være som venner i tillegg til å være i lag som kjærester.

Anonymkode: 9a467...192

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tok du det fra? Ingen av disse tingene fører til sex, og kyss er ikke sex?

Vi har forsåvidt et lekent sexliv også, men er ikke nødvendig å blande sammen disse.. 🤷‍♀️

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor tok du det fra? Ingen av disse tingene fører til sex, og kyss er ikke sex?

Vi har forsåvidt et lekent sexliv også, men er ikke nødvendig å blande sammen disse.. 🤷‍♀️

Sorry. Jeg koblet mine egne erfaringer på det du skrev ;)

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi leker mye, I tillegg bygger lego og spiller ilag ol. Sliter egentlig litt med at noen synes forholdet vårt høres mer ut som vannskap enn et kjæresteforhold, men jeg synes det er positivt med mye lek og at vi kan være som venner i tillegg til å være i lag som kjærester.

Anonymkode: 9a467...192

Vennskap med kjæresten eller ektefellen er jo gull verdt, spør du meg. Det beriker forholdet.  Kanskje gjør at man får mer lyst til å ha sex litt jevnlig også, uten at det hr noe direkte sammenheng hver gang.

Endret av Dubidu
  • Liker 4
Skrevet

Vi leker også. Lekeslåss, knuffer, erter, dasker hverandre på rumpa. Har små brytekamper, skyggebokser. Jeg elsker det. Vi er bestevenner OG kjærester. Vært sammen i 8 år og har to barn.

Anonymkode: 56299...26d

• Liker 4
Skrevet (endret)

Vil si at mannen min også er en av mine beste venner egt. Vi tuller masse hele tiden, ler av og erter hverandre, knuffer og dytter litt. Slår hverandre på rumpa ut av det blå, kiler. Vi er barnslige😂 vi spiller også ofte monopol eller heads up. Vi ler av barna sammen når de gjør rare ting, ser på fails på youtube sammen hahaha. Og det beste av alt, ser på the office sammen.. blir helt fjollete av den serien er så sykt gøy

Endret av AnonymBrukern
  • Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi leker også. Lekeslåss, knuffer, erter, dasker hverandre på rumpa. Har små brytekamper, skyggebokser. Jeg elsker det. Vi er bestevenner OG kjærester. Vært sammen i 8 år og har to barn.

Anonymkode: 56299...26d

Litt snøballkrig er også gøy.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Vokser man fra leken?  Sev tror jeg ikke det.

• Liker 1
Skrevet

Vi spiller spørreleker på telefonen eller sender memes og fails, knuffer og lekesloss og erter hverandre. Han er også veldig morsom. Vi prøver ofte å få hverandre til å le. Og mye flørt i hverdagen. Både seksuell og ikke-seksuell lek, vil jeg si. 

Anonymkode: e9438...2d4

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi spiller spørreleker på telefonen eller sender memes og fails, knuffer og lekesloss og erter hverandre. Han er også veldig morsom. Vi prøver ofte å få hverandre til å le. Og mye flørt i hverdagen. Både seksuell og ikke-seksuell lek, vil jeg si. 

Anonymkode: e9438...2d4

Det er så bra. Ta vsre på det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke knuffing og "lekeslåssing" hører hjemme i noe sunt forhold, men fint for dere hvis dere trives med det. Det er bare ikke noe for meg. Min mann og jeg leker nok mest mentalt. Tuller og lager ordvitser, eller leker oss med faget vårt og slike ting. 

Anonymkode: 0fb71...a1a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...