Gjest pycmar Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Er fire dager til jeg skal ha mensen (pleier alltid å komme på dagen) og 11 dager siden eggløsning (noe jeg vet fordi jeg tester). Våknet i dag til en rosa "utvannet" blødning, som er nokså ulik min mens som pleier å starte med brun spotting. Høres ut som en implantasjonsblødning, men kan det være mens også selv om det "kun" er 11 dager siden eggløsning? På forhånd takk for svar
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg har forsøkt å bli gravid siden mai/juni i år. De første to PP var plutselig 25 dager lange, i motsetning til min veldig stabile syklus på 28 dager. Litt merkelig. Så du får bare vente og se. Blir spennende dager fremover. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: ec8e0...f86
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Veldig vanskelig å si. Kan være noe «hormontrøbbel», men også grunnet endringer i hormoner som skyldes graviditet.. må kanskje bare smøre deg med tålmodighet. Samtidig så kan du ta en tidlig test nå vel? Siden du er 11 dpo Anonymkode: a27e2...041
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Ja, altså det kan jo være mensen som er tidlig. Du kan evt prøve å ta en tidlig test? Eller vente til etter IKM om du ikke begynner å blø ordentlig. Anonymkode: 180bb...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå