Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fire dager til jeg skal ha mensen (pleier alltid å komme på dagen) og 11 dager siden eggløsning (noe jeg vet fordi jeg tester). Våknet i dag til en rosa "utvannet" blødning, som er nokså ulik min mens som pleier å starte med brun spotting. Høres ut som en implantasjonsblødning, men kan det være mens også selv om det "kun" er 11 dager siden eggløsning? På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forsøkt å bli gravid siden mai/juni i år. De første to PP var plutselig 25 dager lange, i motsetning til min veldig stabile syklus på 28 dager. Litt merkelig. Så du får bare vente og se. Blir spennende dager fremover. Krysser fingrene for deg!

Anonymkode: ec8e0...f86

Skrevet

Veldig vanskelig å si. Kan være noe «hormontrøbbel», men også grunnet endringer i hormoner som skyldes graviditet.. 

må kanskje bare smøre deg med tålmodighet. Samtidig så kan du ta en tidlig test nå vel? Siden du er 11 dpo

Anonymkode: a27e2...041

Skrevet

Ja, altså det kan jo være mensen som er tidlig. Du kan evt prøve å ta en tidlig test? Eller vente til etter IKM om du ikke begynner å blø ordentlig.

Anonymkode: 180bb...c0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...