AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Har hatt en fyr til å sove hos meg. Jeg har kjent han i mange år og vi har god kjemi seksuelt. Jeg syntes det er greit å sjekke seg før man har sex med ny evt flamme ( har ikke vært noen flyfille og har ingen mistanke om sykdom) og det opplyste jeg han om. Da han overnattet visste han at jeg ventet på svar, men siden han ikke fikk sex så kunne vi ikke kose heller. Jeg fikk ikke lov til å ta på han engang. Han mente at han orket ikke å bli tent uten at han får seg noe og får fullført. Merkelig tenkte jeg siden man trenger jo ikke ha samleie for å kose seg alltid! Ble litt usikker på han etter det..... Anonymkode: 5e876...ef8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg forstår han godt. Han ønsker ikke å kose med noen han ikke har følelser for, og det kan gjøre grensene uklare i et seksuelt forhold, så det respekterer jeg ham for faktisk. Eller mente du kos som i andre typer stimulering, bare uten penetrering? Oral osv? Anonymkode: dc895...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå