AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Finner de på samtale selv da, eller har de manuskript? Jeg tenker det ville være så vanskelig å bare stå og se naturlig ut og finne på ting å si, men det er kanskje noe skuespillere kan? Anonymkode: ffb03...3cc
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Dette har jeg også lurt på😅 Anonymkode: 127c5...660 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg har alltid trodd at de ikke snakker i det hele tatt 🧐 Noen ganger er det jo tydelig at folk snakker fordi det er bakgrunnsstøy, men ofte er det helt stille bortsett fra hoveddialogen. Har også alltid lurt på hvordan skuespillere klarer å spille sexscener uten å bli opphisset! Skjønner at det er usexy med regi og et helt kameracrew rundt, men når man ligger der med en mann over seg som kanskje også kysser deg på intime steder?? Ta feks outlander hvor det stadig vekk suges på brystvorter 🙈 Skjønner det bare ikke! Kan jo hende de blir litt kåte, men at de har trent seg opp til å ikke bry seg om det 🤷🏼♀️ Anonymkode: 1de10...2c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå