Gå til innhold

Samboere etter kort tid - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er en jente som blir 21 på slutten av året, og er sammen med en fyr på 25 (4.5 år aldersforskjell). Vi har "datet" hverandre i 3.5 mnd og vært offisielt sammen i 2.5.

Jeg er veldig forelsket i han, og tror nesten han er mer forelsket i meg. Vi ler så mye sammen og har det morsomt, og er avslappet rundt hverandre. Vi har på en måte blitt bestevenner utenom å være kjærester. Vi møttes gjennom en felles interesse (idrett) så vi har til nå vært mye sammen og holdt på med dette.

Han er veldig seriøs og vil vi skal ha en fremtid sammen. Så han har nettopp kjøpt leilighet, og vil jeg skal flytte inn slik jeg sparer det jeg betaler i leie. Slik vi kanskje kan kjøpe noe større sammen i fremtiden. Litt tidlig kanskje, men vi har vært så ekstremt mye sammen at det kjennes ut som vi har kjent hverandre i et år, og ikke 3.5 mnd. Vi har reist sammen også (i Norge) på 6t biltur og sov i telt i 3 netter😃 Reiste med andre, men jeg og han sov i samme telt

Er litt redd for at han (eller jeg forsåvidt) skal slutte å vær forelsket når vi bor sammen... Kommer til å sminke meg hver dag, ikke gå i stygge joggebukser og irritere meg minst mulig på unødvendige ting. Men er det andre ting jeg bør forberede meg på? Vil så gjerne at forholdet mellom oss skal vare....

Anonymkode: 694b1...75d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 21. Gjør det du føler for, ikke bekymre deg for alt mulig rart. Har du lyst til å flytte sammen med han så gjør du det

Anonymkode: 60b46...ad1

• Liker 5
Skrevet

Kjør på! Om forholdet ikke overlever at dere flytter sammen hadde det uansett ikke overlevd. Like greit å finne ut av det først som sist 🙂 

Anonymkode: f67a7...703

• Liker 4
Skrevet

Kjør på, som de andre sier! I fremtiden (om det ikke er nå) skal dere nok flytte sammen uansett, så hvis det ikke fungerer nå er det ikke sikkert det hadde fungert i fremtiden heller. Så lenge dere har en enighet om hvordan dere skal gjøre det mtp. mat, rengjøring osv. så går det nok veldig fint.

Anonymkode: a9c20...780

Skrevet

Vi flytta i lag etter ein månad, uoffisielt var det vel endå raskare. Var på same alder som de er no. Berre å hoppe i det! Er 15 år sidan no, og er framleis saman, no også gift med hus, hund og stasjonsvogn 🙂

Anonymkode: eb80f...8cc

Skrevet

Kjør på, flytt sammen - husk prevensjon 😄

Anonymkode: f2df7...202

• Liker 1
Skrevet

Vi møttes på festival, så flytta han inn hos meg rett etterpå. Han skulle egentlig bo hos foreldre til han fant noe annet siden leieperioden utløp. Vi bor enda sammen. 8 år siden. 

Anonymkode: 05421...586

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Er litt redd for at han (eller jeg forsåvidt) skal slutte å vær forelsket når vi bor sammen... Kommer til å sminke meg hver dag, ikke gå i stygge joggebukser og irritere meg minst mulig på unødvendige ting. Men er det andre ting jeg bør forberede meg på? Vil så gjerne at forholdet mellom oss skal vare....

Så stress da! Tror du han slår opp om du går i joggebukse eller ikke bruker sminke kommer det ikke til å vare lenge!

Men ! Min mann flyttet inn til meg innen 2 mnd, for huset han budde i ble plutselig solgt, det gikk bra og vi har nå vært gift i 7 år :) 

Anonymkode: fbb0d...39a

• Liker 6
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Er en jente som blir 21 på slutten av året, og er sammen med en fyr på 25 (4.5 år aldersforskjell). Vi har "datet" hverandre i 3.5 mnd og vært offisielt sammen i 2.5.

Jeg er veldig forelsket i han, og tror nesten han er mer forelsket i meg. Vi ler så mye sammen og har det morsomt, og er avslappet rundt hverandre. Vi har på en måte blitt bestevenner utenom å være kjærester. Vi møttes gjennom en felles interesse (idrett) så vi har til nå vært mye sammen og holdt på med dette.

Han er veldig seriøs og vil vi skal ha en fremtid sammen. Så han har nettopp kjøpt leilighet, og vil jeg skal flytte inn slik jeg sparer det jeg betaler i leie. Slik vi kanskje kan kjøpe noe større sammen i fremtiden. Litt tidlig kanskje, men vi har vært så ekstremt mye sammen at det kjennes ut som vi har kjent hverandre i et år, og ikke 3.5 mnd. Vi har reist sammen også (i Norge) på 6t biltur og sov i telt i 3 netter😃 Reiste med andre, men jeg og han sov i samme telt

Kjære deg, ikke vær redd for å være deg selv og ikke mist stemmen din fordidy frykter at han går lei! Det er jo deg han vil ha, det er menneskelig å irritere seg, da snakker du med ham om det, hvis det er noe han gjør, du skal ikke utslette deg selv og dine behov.

Forresten, du kommer til å glemme betydningen av å ikke gåi joggebukse eller ha sminke hver dag når dere får matforgiftning eller omgangssyken samtidig og bare har en do... 

Dette går bra, ikke stress og vær deg selv. Ikke vær redd for å ta plass.

Anonymkode: 3482c...fac

• Liker 6
Skrevet

Vi flyttet sammen tre uker etter at vi ble sammen (jeg hadde omtrent bodd hos han siden før vi ble sammen). Vi fant ut at hvis det ikke var liv laga så kunne vi like gjerne finne ut av det med en gang. Jeg var 22, han var 26. Gikk helt fint det, men pass på å være deg selv. Ikke noen vits i å ta på en maske og spille «bedre» enn man er, etter en stund orker du ikke det lenger. 😊

Anonymkode: b7aa4...ea4

Skrevet

Kjør på, men pass på å ha nok til depositum/flytting/møbler på konto i tilfelle du må flytte ut raskt.

Anonymkode: ed524...d88

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...