AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Datet en fyr i 2 måneder og JEG kun fikk følelser .. Ting skjedde han gjorde noen dumme ting, han visste ikke hva han ville og han ville ha en pause. Han sa også at vi var for forskjellige til å bli noe mer. Da sa jeg at jeg aldri ville se han mere.. det gikk en måned uten kontakt så skrev jeg først og lurte på å være ff, han var med. Så vi har blitt enige om å KUN være pulevenner.. Men etter de de to gangene nå som vi har ligget , så har han blitt mere på.. Han ringer meg hver dag nå og spør om hvordan dagen min har vært.. og bryr seg mer enn det han gjorde på slutten da vi bestemte oss for å «avslutte « Hva tror dere han egt vil?? Tenker at en pulevenn egt ikke skal kontakte så veldig mye .. spesielt . Anonymkode: 0cd01...242
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Han prøver bare og beholde deg der han har deg, ikke følelsesmessig. Han prøver og ha deg så lenge som mulig så lenge han kan få kuken i musa. Trur neppe han har fått følelser for deg om han sa fra før at dere ikke kan bli noe. Anonymkode: 5c061...e67 9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han prøver bare og beholde deg der han har deg, ikke følelsesmessig. Han prøver og ha deg så lenge som mulig så lenge han kan få kuken i musa. Trur neppe han har fått følelser for deg om han sa fra før at dere ikke kan bli noe. Anonymkode: 5c061...e67 Tenker egt at han tester meg litt ut Anonymkode: 0cd01...242
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere han egt vil?? Ha deg rundt fingeren. Ha deg på gress. Kunne pule deg når han vil...helt til han finner en dame han forelsker seg i. Og kanskje etter det også, siden du gjør deg så tilgjengelig. Anonymkode: db306...d60 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenker egt at han tester meg litt ut Anonymkode: 0cd01...242 Ingen spurte deg. Du spurte oss. Anonymkode: db306...d60
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Han liker å snakke med deg fordi det minner han på at du er forelsket, og det gir han god selvfølelse.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha deg rundt fingeren. Ha deg på gress. Kunne pule deg når han vil...helt til han finner en dame han forelsker seg i. Og kanskje etter det også, siden du gjør deg så tilgjengelig. Anonymkode: db306...d60 Vi bruker hverandre like mye Anonymkode: 0cd01...242
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, 24/7SylviaPlath skrev: Han liker å snakke med deg fordi det minner han på at du er forelsket, og det gir han god selvfølelse. Jeg er ikke forelsket lenger.. jeg vil ikke være sammen med han engang. Men det virker som om han begynner å bli litt betatt igjen nå Anonymkode: 0cd01...242
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi bruker hverandre like mye Anonymkode: 0cd01...242 Ehhh...nei! Og nå gidder jeg ikke å høre på at du skal belære oss, når det er du som er på vidvanke. Anonymkode: db306...d60 2
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 8. oktober 2020 #10 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker hverandre like mye Anonymkode: 0cd01...242 Han sitter ikke her inne på Kvinneguiden da gitt. Du må gå litt inn i deg selv.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #11 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehhh...nei! Og nå gidder jeg ikke å høre på at du skal belære oss, når det er du som er på vidvanke. Anonymkode: db306...d60 Men greia er at JEG bryr meg egt ikke lenger om han.. jeg vil ikke engang bli sammen med han. Men føler det he snudd seg.. Jeg har mistet interesse nå imens han er mere på Anonymkode: 0cd01...242
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #12 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men greia er at JEG bryr meg egt ikke lenger om han.. jeg vil ikke engang bli sammen med han. Men føler det he snudd seg.. Jeg har mistet interesse nå imens han er mere på Anonymkode: 0cd01...242 Det har du aldeles ikke! Du fremstår som helt besatt av fyren. Tilbyr deg å være FF enda du har hatt følelser for han og han har avvist deg. Skriver tråder på KG, hvor du tilsynelatende er immun mot sunn fornuft. Så enten er du enda nokså interessert i han, eller så er du rett og slett nokså beskjedent utrustet i topplokket. Du får se selv hva som passer best Anonymkode: db306...d60 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #13 Skrevet 8. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har du aldeles ikke! Du fremstår som helt besatt av fyren. Tilbyr deg å være FF enda du har hatt følelser for han og han har avvist deg. Skriver tråder på KG, hvor du tilsynelatende er immun mot sunn fornuft. Så enten er du enda nokså interessert i han, eller så er du rett og slett nokså beskjedent utrustet i topplokket. Du får se selv hva som passer best Anonymkode: db306...d60 Virker kanskje sånn men er en nygjerrig person .. derfor jeg spør dere. Vil ikke at han skal få masse følelser nå.. Anonymkode: 0cd01...242
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #14 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker kanskje sånn men er en nygjerrig person .. derfor jeg spør dere. Vil ikke at han skal få masse følelser nå.. Anonymkode: 0cd01...242 Ta til deg svarene da. Anonymkode: db306...d60 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #15 Skrevet 9. oktober 2020 Han vil sikre seg deg som ff nå under Corona Anonymkode: 289f6...164
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #16 Skrevet 9. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker kanskje sånn men er en nygjerrig person .. derfor jeg spør dere. Vil ikke at han skal få masse følelser nå.. Anonymkode: 0cd01...242 Tror nok det er nettopp det du vil; at han skal få følelser og bli forelsket i deg. Best å bare kutte han ut før du blir skuffet igjen. Har prøvd det samme som deg før, gikk ikke bra. Anonymkode: 9fa7f...e38 1
Hippogriff Skrevet 9. oktober 2020 #17 Skrevet 9. oktober 2020 Kanskje lurt å la det falle en strategisk plassert bemerkning om «så fint at vi kan være FF helt uten forpliktelser, selv om ingen av oss har noen dypere følelser for den andre eller ønsker noe mer» 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #18 Skrevet 9. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke forelsket lenger.. jeg vil ikke være sammen med han engang. Men det virker som om han begynner å bli litt betatt igjen nå Anonymkode: 0cd01...242 da avslutter du dette Anonymkode: 09cac...e29
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #19 Skrevet 9. oktober 2020 Sett grenser for deg selv og vær tydelig, jente! Spør han om han er interessert i deg. Si at du ikke er interessert i å møte han med mindre han er på utkikk etter noe seriøst med deg. For ingen av oss på KG kan vite om han er interessert. Kun han. Han får ikke respekt for deg før du respekterer deg selv. Anonymkode: 01317...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå