AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Med glidemiddel, tørr runk i senga eller jukking på dyna? Fortell dere gutter og menn, med alder!! Anonymkode: 2569b...718
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Har alltid runket tørt. Er ikke omskjært. M 37 Anonymkode: 74864...0b6
AnonymBruker 42 Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med glidemiddel, tørr runk i senga eller jukking på dyna? Fortell dere gutter og menn, med alder!! Anonymkode: 2569b...718 Er man "unormal" om ingen av de "passer"..... I mean... If its done - its "?dry-jØckking?" in bed, I guess? Sånn i amerikanske filmer så er jo "lotion" en greie (kanskje det har med omskjÆring å gjøre) , men det virker jo som ett skikkelig "tiltak" lizm... ***Følger tråden med interesse*** Edit... Runker folk i Norge i sokker også Endret 8. oktober 2020 av Beeblebrox
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Som 16 åring jukket jeg på meg brannsår mot madrassen, anbefaler å bruke Spenol spennefett😅
Kinksten Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 2 timer siden, Beeblebrox skrev: Er man "unormal" om ingen av de "passer"..... I mean... If its done - its "?dry-jØckking?" in bed, I guess? Sånn i amerikanske filmer så er jo "lotion" en greie (kanskje det har med omskjÆring å gjøre) , men det virker jo som ett skikkelig "tiltak" lizm... ***Følger tråden med interesse*** Edit... Runker folk i Norge i sokker også Aha - har alltid lurt på det der med at de aldri bruker noe glidemiddel, men så klart, filmindustrien har jo vanvittig mye jøder, da gir det jo mening. Tre en sokk inni en annen, slik at det blir dobbelt. Vreng den tilbake, slik at det blir firedobbelt. Stikk en kondom inni, og fest den rundt "tuppen" av åpningen, gjerne med strikk. Bruk hva enn som glider. Forbløffende likt the real thing. PS! Dette var for leeeeeenge siden 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 6 timer siden, Kinksten skrev: Aha - har alltid lurt på det der med at de aldri bruker noe glidemiddel, men så klart, filmindustrien har jo vanvittig mye jøder, da gir det jo mening. Tre en sokk inni en annen, slik at det blir dobbelt. Vreng den tilbake, slik at det blir firedobbelt. Stikk en kondom inni, og fest den rundt "tuppen" av åpningen, gjerne med strikk. Bruk hva enn som glider. Forbløffende likt the real thing. PS! Dette var for leeeeeenge siden Godt tips til menn Mange tar seg kanskje en kjapp en i dusjen. Det gjør mannen min. Anonymkode: 2569b...718
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 20 timer siden, Beeblebrox skrev: Er man "unormal" om ingen av de "passer"..... I mean... If its done - its "?dry-jØckking?" in bed, I guess? Sånn i amerikanske filmer så er jo "lotion" en greie (kanskje det har med omskjÆring å gjøre) , men det virker jo som ett skikkelig "tiltak" lizm... ***Følger tråden med interesse*** Edit... Runker folk i Norge i sokker også Jva?🤔😄 Anonymkode: 2569b...718
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 Med hånden. Bruker som regel ikke noe olje, glid e.l. da det blir mye klin, men det er jo godt med en god oljerunk en gang i blant Anonymkode: 29f5c...f65
AnonymBruker 42 Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jva?🤔😄 Anonymkode: 2569b...718 Que? TF does that mean? 18 timer siden, Kinksten skrev: Aha - har alltid lurt på det der med at de aldri bruker noe glidemiddel, men så klart, filmindustrien har jo vanvittig mye jøder, da gir det jo mening. Tre en sokk inni en annen, slik at det blir dobbelt. Vreng den tilbake, slik at det blir firedobbelt. Stikk en kondom inni, og fest den rundt "tuppen" av åpningen, gjerne med strikk. Bruk hva enn som glider. Forbløffende likt the real thing. PS! Dette var for leeeeeenge siden Tja, er jo sant det er mye jøder i filmindustrien, men så har jo mørica generelt et annet forhold til dette med omskjæring til resten av verden også... Aha! Så sokker er en greie, altså. Virker fjernt!😂
Ravi70 Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 Tørt ,vått med fuktighets krem,glide middel og med fleshlight!!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 De fleste menn tar en fersk torsk, holder den i halesporen og klasker den mot utstyret. Anonymkode: e20d1...e3c 3
Avanua Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 Kjæresten fornøyd med den https://sexjoy.no/produkt/vibrerende-vagina-zavier/ Noen ganger... 😄
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 Så glidemiddel må til, fuktighetskrem eller såpe i dusjen? Ikke tørr runking altså. Anonymkode: 2569b...718
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #14 Skrevet 9. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så glidemiddel må til, fuktighetskrem eller såpe i dusjen? Ikke tørr runking altså. Anonymkode: 2569b...718 Nei, ikke for meg ihvertfall. Kan jo hende jeg av og til bruker litt spytt, men det er ikke alltid nødvendig. Det kommer også av og til litt precum, så det blir litt fuktighet der Anonymkode: 29f5c...f65 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #15 Skrevet 9. oktober 2020 Fuktighetskrem bruker jeg bare av og til dersom jeg begynner fra scratch. Anonymkode: b2763...85b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #16 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, ikke for meg ihvertfall. Kan jo hende jeg av og til bruker litt spytt, men det er ikke alltid nødvendig. Det kommer også av og til litt precum, så det blir litt fuktighet der Anonymkode: 29f5c...f65 Gammel er du da? Jeg snakket med en opp i 40årene som var avhengig av fuktighetskrem for å ta seg en kjapp en. Helst litt klissete en. vet ikke om alderen har noe å si her. Anonymkode: 2569b...718
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #17 Skrevet 9. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gammel er du da? Jeg snakket med en opp i 40årene som var avhengig av fuktighetskrem for å ta seg en kjapp en. Helst litt klissete en. vet ikke om alderen har noe å si her. Anonymkode: 2569b...718 39. Men folk er jo forskjellige... Anonymkode: 29f5c...f65 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #18 Skrevet 9. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 39. Men folk er jo forskjellige... Anonymkode: 29f5c...f65 Så sant Anonymkode: 2569b...718
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #19 Skrevet 9. oktober 2020 Er bare så lei av alt den kvinnelige praten her inne. Er jo så mye mer int å høre om dere menn. Selv jeg er 31år og godt viten om sexlivet/onanering osv., men det er kun dame prat her inne om det. Orker ikke😄 Anonymkode: 2569b...718 1
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2020 #20 Skrevet 9. oktober 2020 Dama må bruke begge hendene fordi jeg har en sånn to-hånds-kuk😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå