AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Tror dere det er dårlig å avsløre at man er natteravn og sende jobbsøknad kl. 02:10 om natten for eksempel? 😛 Bedre å sende den 07:15 og antyde at man er effektiv morgenfugl? Anonymkode: 1b1fe...53c
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Ja, det gjør de. Send aldri en søknad om natten og gjerne i god tid før søknadsfrist. Anonymkode: a507c...158
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Kommer an på hvordan søknaden sendes. På mail vil jo tidspunktet alltid stå. Noen bruker egne søknadsportaler, og ikke alle disse viser tidspunkt. Men, uansett, om alle bryr seg noe om når du har sendt den er jo ikke sikkert. Jeg har hvert fall aldri sett på tidspunktet når jeg har mottatt søknader. Anonymkode: a710d...f07 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Den gamle sjefen min brydde seg, noe som var latterlig ettersom han ville ha folk til å jobbe natt og sov kanskje 4 timer per døgn sjæl. Anonymkode: 21790...11a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Du kan jo planlegge sending på mail. Anonymkode: 68fdd...307
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg jobber natt. Nesten alle mail og annet gjør jeg på natt. Folk må begynne å lure... Så med mindre du faktisk jobber natt nå, så tror jeg ikke det er lurt å sende på natten. Hvis du søker på en stilling hvor du starter 0700, også sender du søknad kl 0400, så begynner de sikkert å lure litt. Alt fra 7-22 tenker jeg er ok. Anonymkode: 00009...e3f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg tenker at om arbeidsgiver anser den ene søknaden som bakgrunn for om du blir valgt til intervju så er det en slapp leder. Folk jobber netter og har kanskje ekstra tid da. Natteravner kan være ram i faget sitt og fint klare å komme på jobb kl 7 om man må det. Tåpelig. Det er jo ikke verre enn å stille klokka til 7 og sende søknaden da, og det bør arbeidsgiver også skjønne. Det gjør ikke personen til en større morgenfugl. Anonymkode: 68b2a...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå