Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om en skikkelig dyktig frisør i Krs?

Er ute etter en som er som sagt dyktig, oppdatert på trender etc.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at Ruben skal være veldig bra, men også veldig dyr! Ellers så ligger det en salong i skippergata (rett ved Hansen og co) somogså skal være veldig bra. Lykke til!

Skrevet
Jeg vet at Ruben skal være veldig bra, men også veldig dyr! Ellers så ligger det en salong i skippergata (rett ved Hansen og co) somogså skal være veldig bra. Lykke til!

det er noen bra på anne margrete i markens(men alle er selvsagt ikke like flinke).

på volapyk i henrik wergelands gate er de flinke(spesielt susann og lene).

ditta på ruben har jeg hørt er flink, ruben i seg selv har jeg hørt er litt oppskrytt....

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg vil anbefale Cindy på A-salong på Sørlandssenteret. Det er den beste frisøren jeg noen gang har gått til. Hun har alltid så mye ideer, er engasjert og så blir det så jævla bra :D

Skrevet

Takk for gode tips! jeg får se hvem av dem jeg forsøker..men er det noen av dere som vet hvor hun som reklamerer for Define merket jobber, Kathrine Kristiansen heter hun vel, er visst frisør i Krs.. Liker frisyren hennes på noen bilder.

Gjest ii Minette
Skrevet

Forresten noen som har erfaring fra Adam og Eva i Lillemarkens?

Skrevet
Takk for gode tips! jeg får se hvem av dem jeg forsøker..men er det noen av dere som vet hvor hun som reklamerer for Define merket jobber, Kathrine Kristiansen heter hun vel, er visst frisør i Krs.. Liker frisyren hennes på noen bilder.

hun jobber i salongen på hellemyr

Skrevet
hun jobber i salongen på hellemyr

Hellemyr? :sjenert: (ikke så kjent) Har du noen erfaringer/hørt noe forresten?

Skrevet
Hellemyr? :sjenert: (ikke så kjent) Har du noen erfaringer/hørt noe forresten?

bydel i kristiansand vest(kjør mot stavanger og sving av til høyre) :)

vet ikke noe om henne, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...