Gå til innhold

Stressless sofa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har stressless sofa? Er dere fornøyd? Verdt prisen?

Anonymkode: 38fbc...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen jeg ofte besøker har, og den er veldig komfortabel. De som har den sier at den er veldig god når de har vondt i rygg eller hofter. For dem var den verdt prisen.

Stressless skal være ganske god kvalitet og holde lenge. Man betaler altså for kvalitet, ikke bare for navnet slik som på enkelte andre merker.

Det er likevel en dyr sofa, og de jeg kjenner kjøpte den ikke før barna var voksne. De gyngende setene kan være veldig morsomme for barn, men sofaen er ikke bygd for å tåle slik herjing hver dag.

Anonymkode: 298d2...e0a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2020 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Noen jeg ofte besøker har, og den er veldig komfortabel. De som har den sier at den er veldig god når de har vondt i rygg eller hofter. For dem var den verdt prisen.

Stressless skal være ganske god kvalitet og holde lenge. Man betaler altså for kvalitet, ikke bare for navnet slik som på enkelte andre merker.

Det er likevel en dyr sofa, og de jeg kjenner kjøpte den ikke før barna var voksne. De gyngende setene kan være veldig morsomme for barn, men sofaen er ikke bygd for å tåle slik herjing hver dag.

Anonymkode: 298d2...e0a

Takk for godt svar, vi har småbarn, så muligens ikke det beste valget 😕 har prøvesittet i butikken, og den er jo helt fantastisk. Sofaen vi har er ikke helt god nå, og må byttes i nærmeste fremtid, det er jo kjedelig å betale 10-15 000 for en sofa vi blir sånn halvveis fornøyd med også, får se hva vi gjør

Anonymkode: 38fbc...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør også ta i betraktning at den trenger mer plass.  Den må stå ut fra veggen så ryggen kan vippes bakover, og man trenger også litt mer beinplass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...